מי קבע שסופגניה חייבת להיות מתוקה בלבד?
לראשונה בעולם, תשיק רשת ההמבורגרים השנייה בגודלה בעולם, את סופגניית ההמבורגר ה-SufganiKing, למשך 8 ימים בלבד במהלך חג החנוכה.
מנת המבורגר מ-100% בשר בקר אמיתי ללא תוספות, הצלוי על הגריל, בתוך סופגניה אמיתית.
את הלחמנייה הקלאסית עם פירורי השומשום תחליף סופגנייה טרייה חצויה לשני חלקים בטעם מתקתק, כך שחגיגת הטעמים תהיה הרמונית.
בין הסופגניה לנתח הבשר יונחו חסה טרייה, בצל לבן פרוס, מלפפון חמוץ פריך ורטבים עסיסיים.
מלכת הסופגניות תוצע במהדורה מוגבלת בישראל בלבד בכל סניפי הרשת במהלך החג ב-25.12.16-1.1.17.
מחיר: 14.90 ₪ (מחיר ארוחה מלאה שכוללת גם צ'יפס ושתייה: 29.90 ₪).
לדברי סטיב בן שימול, יו"ר דירקטוריון ברגר קינג ישראל:
"אנו גאים לחתום את 2016 בצעד יצירתי ברוח החג האהוב, השידוך בין שתי המנות הפופולאריות במיוחד בישראל היה בלתי נמנע מבחינתנו. גיבשנו את הקונספט מזה חודשים, ולאחר מבחני טעימות קיבלנו מוצר איכותי ביותר ללא פשרות".
למידע נוסף על http://www.burgerking.co.il/® ישראל, מוזמנים לעקוב בעמוד הfacebook- ברגר קינג ישראל
Burger King Israel, באינסטגרם
וב-youtube.
מותג BURGER KING® נוסד בארצות הברית ב-1954. כיום BURGER KING® היא הרשת השנייה בגודלה בעולם למזון מהיר בתחום מסעדות ההמבורגרים. רשתBURGER KING® העולמית, ביתו המקורי של ה- WHOPPER®, מפעילה למעלה מ-14,000 סניפים בכ-100 מדינות. כמעט כל מסעדות BURGER KING® נמצאות בבעלות זכיינים ומופעלות על ידיהם, רבים מהם עסקים משפחתיים שעובדים עם הרשת כבר כמה עשורים. מותג BURGER KING® נמצא בבעלותRestaurant Brands International Inc. (TSX,NYSE:QSR; TSX: QSP), אחת מחברות מסעדות המזון המהיר הגדולות בעולם, עם מחזור מכירות של למעלה מ-23 מיליארד דולרים ומעל 19,000 מסעדות. [
ערכה: נדיה היבא
הצילום באישור שימוש היח"צ
ברגר קינג משיקה לכבוד החנוכה את הסופגניה עם הכתר: SufganiKing
לרגל חנוכה תשיק הרשת מהדורה מוגבלת בישראל בלבד של מנת המבורגר בסופגניה .מלכת הסופגניות תוצע במהדורה מוגבלת בישראל בלבד בכל סניפי הרשת במהלך החג ב-25.12.16-1.1.17.

איך הייתה הכתבה?
אוהב0
עצוב0
שמח0
עייף0
כועס0
מת0
קורץ0