
באמצע החורף :ברוכים הבאים לחוף ים "דיזנגוף סנטר "
דיזנגוף סנטר פותח את שעריו לעולם השיווק ומעתה יהפוך למרכז הקניות הראשון בישראל שיאפשר למפרסמים ולחברות השונות לעשות בו ככל העולה על רוחן (כמעט).

עשרות אלפי המבקרים שטיילו אתמול בבוקר, יום ד', ה- 12/3/14 בדיזנגוף סנטר, לא יכלו להתעלם מהמחזה המוזר : בזמן שבחוץ מתחוללת סערה ,בתוך רחבת הקניון ישבו עשרות אנשים על כסאות שיזוף , אכלו להנאתם קרטיב קיצי וכל זאת בלב חוף ים שהוקם באמצע רחבת קניון . נשמע מוזר? לבעלי הדיזנגוף סנטר בכלל לא.

אלו שנהנו מבוקר באווירה קיצית לחלוטין היו אנשי שיווק בכירים, שהגיעו לשמוע על המהלך הכלכלי של של הסנטר וליהנות ממופע על חושי של ליאור סושרד שהתאים עצמו לאווירת האירוע והראה שלשיווק אין גבולות . מעתה ישנה דיזנגוף סנטר את פניו ויהפוך לפלטפורמה הראשונה בה יוכלו לקיים כל החברות במשק פעילויות פרסום וקד"מ – רוצים להקים חוף ים עם 10 טון חול ים בלב הסנטר ? לעשות גלישת אומגה מהקומה האחרונה לראשונה או אולי לעשות מבוך תחרותי בתעלות התת קרקעיות ? קבלתם .
בעלי דיזנגוף סנטר מקווים כי מהמלך ישרת את המפרסמים ויאפשר להם לחדור לקהל יעד גדול ומרוכז באופן מהיר. מבחינת הצרכנים ו40 אלף האנשים הפוקדים את הסנטר מידי יום מדובר בשינוי גדול שכן מעתה חווית הקניה הולכת להשתנות והצרכנים הולכים להיות חלק פעיל משלל אטרקציות ופעילויות .

דן פילץ ,מבעלי דיזנגוף סנטר : " התפישה הצרכנית שלנו שונה משל שאר מרכזי הקניות בישראל. אחת המטרות המרכזיות שלנו היא לייצר חוויה ייחודית בכל כניסה לסנטר החל מקניות בחניות וברשתות מובילות ועד פעילויות לילדים , להורים ולצעירים. דיזנגוף סנטר הוא מרכז בילוי ולא רק מרכז בו מתבצעות רכישות. המטרה שלנו בראש ובראשונה היא לאפשר למבקרים שלנו חווית בילוי איכותיות ומגוונת ועל כן אנו מאמינים כי הפיכת דיזנגוף סנטר לפלטפורמה לפעילויות שיווק וקד"מ עולה בקנה אחד עם התפישה הצרכנית שלנו ."
לדף אתר לחצו כאן
קרדיט לתמונות : רענן כהן