רינג, רינג הטלפון הישן הפסיק לצלצל – נעבור לרשת -אתר / פייסבוק / אינסטוש צריך להכיל:

999

אתר / פייסבוק צריך להכיל:

(קוראים לזה גם משפך שיווקי)

מיתוג- שפת מותג

עיצובית ומילולית

 

עולם תוכן / לוח השראה

תכנים לא מתומללים ותכנים מילוליים שאת/ה

והלקוחות שלך חולקים.

 

פייסבוק -אתר – אינסטוש

1. מאחורי הקלעים

2. עדכונים

3. טיפים- שרק אנחנו יכולות לתת

5. טסטמוניאל -סיפורי לקוחות – לפני ואחרי, סיפורי הצלחה אבל תעשו טובה בלי הגזמות זה כבר מעייף ראינו את זה מליון פעם.

6. תרימו טלפון נבלות- (צור קשר)

7. קידום

 

השלבים:

שלב ראשון :לוח השראה, שם סביר, לוגו, שפת מותג.

לוח השראה –

שימי לב אמנות זה לא מה שאנחנו מחפשות פה, אנחנו מחפשות סיעור מוחות לא מילולי, סמלים, כאבים, נחמות של הלקוחה שלך ושלך כמה שזה יותר מחובר זה יותר יחבר. הסיפור פה זה רגשות.

דוגמא: בלי להכנס לפוליטיקה אנשים קונטרוברסליים הם אנשים שמעוררים רגשות!!!

קאט דה בולשיט-תתחילי לעשות משהו.

 

​לוגו חדש, או מיתוג מחדש

ההבדל בין לוגו למיתוג הוא התכנון והחשיבה שמלווים אותו. כל אלה יקבלו ביטוי בתוך התוצאה.

נרצה לחשוב קדימה-היכן נחשוף את השירות שלנו. ואיזה רגשות נרצה להציף אצל הלקוחות שלנו. כל זה בתוך השאלון, הסבלנות משתלמת לקבלת תוצאה ייחודית ורעננה לעסק שלך. בהצלחה

 

כשיש לך מה להגיד לעולם. יש לך מותג

עוברים דירה, יוצאים לדרך חדשה, בתרמיל שלנו כדאי שיהיו רק הדברים הנחוצים למקום החדש. לעסק החדש וכמובן ללוגו החדש.  אם זו הפעם הראשונה שלך, זכרי הפעם השנייה תמיד יותר קלה.

 

מה זה בעצם לוגו?

תכל'ס, זה אומר נראות עסקית, עקבית, הצעות מחיר, אתר, רשתות בכולן ישנו אותו המסר הויזואלי. מותר לשחק ולצאת קצת מהכללים אבל כדאי שהלקוחות שלך יוכלו לזהות אותך.

נתחיל בהתחלה, בכדי לצור עיצוב אמין ומזמין נצטרך להסתכל על הלקוחה.

 

עם מי אנחנו מעוניינים ליצור קשר .

חברות – שפה מנכלי"ת היא חדה רזה ותמציתית. מנהל ככל שתהיה לו יותר השפעה כך יהיה יותר עסוק התועלת צריכה להיות ברורה לו מהשורה הראשונה. זה אומר צמצום!!!

לקוחות  פרטיים – או עסקים של וואן מן שואו, ירצו לרדת לפרטי פרטים ולהבין כל תהליך ביסודיות. פה כדאי משפטים ארוכים.

 

אז יאללה בוא נתחיל.

לוח השראה –

ההבטחה – מהי ההבטחה של המותג שלך?

___________________________________________________________________

טון – מה הטון שאתה רוצה לדבר אל הלקוח שלך:

אמינות חברית, טון סמכותי, קולגה, אח, אמא

___________________________________________________________________

אסטרטגיה  (תכנון חשיפה) – באיזה צמתים תציע ללקוח את המוצר שלך, או היכן יחשף  אליו: פייסבוק, מכוני כושר, בית כנסת, אולם אירועים, אתר, חיפוש בגוגל, כנסים, עיתונות, נטוורקינג, רשתות חברתיות. אם נדע איפה הכרטיס ביקור הזה יוצא מהכיס, נתנהג בהתאם. הרי ברור לנו שמכון כושר ובית כנסת הם מקומות שונים.

___________________________________________________________________

האם אתה מכיר עסקים שהתקדמו בזכות מיתוג?

___________________________________________________________________

האם אתה חושב שבכדי לבנות מותג יש לתכנן את החשיפה שלו על מנת שתהיה אפקטיבית?

__________________________________________________________________

אישיות (המוצר/שירות) – בואי נחשוב איזה סוג של חזות נבחר לו.

פה הוא צריך להגיד – "זה נראה מוכר, כזה אני צריך".

  1. נראות מוקפדת הנותנת תחושה של מקצועיות ודיוק מדעי.

  2. נראות חביבה מזמינה, חברית סחבקית לא מאיימת.

  3. נראות נעימה ילדותית, שפת משחק.

  4. שבט אבוד, ייחודית, יצירת שפה חד-פעמית.

  5. וינטאג' יוקרתי.

  6. יוקרה עכשווית.

 

3 דוגמאות לנראות שאת מתחברת אליה, אפשר בבקשה לראות בלי צונאמי אחד שניים יספיקו?

_________________________________________________________________

צבעים שאת מתחברת אליהם ?

_________________________________________________________________

שלושה מתחרים –

____________________________________________________________________

מהן 3 התועלות של השירות?

1. __________________________________________________________________

2. __________________________________________________________________

3. __________________________________________________________________

מה את מציעה?

1. __________________________________________________________________

2. __________________________________________________________________

3. __________________________________________________________________

 

מה יש לך שאין למתחרה שלך?

1. __________________________________________________________________

2. __________________________________________________________________

 

מה אין לך שיש למתחרה שלך?

1. __________________________________________________________________

2. __________________________________________________________________

 

למה שלא יקחו אותך?

1. __________________________________________________________________

2. __________________________________________________________________

 

מיהו הלקוח האידאלי שלך?!

ולא, כולם זה לא לקוח אידאלי, משאבים דורשים תכנון, צריך להתמקד וכן זה יכול להיות יותר מאחד גם יותר משניים.

1. __________________________________________________________________

2. __________________________________________________________________

 

מיהו הלקוח שההתקשרות איתו תפתח את העסק שלך ותחשוף אותך לקהל חדש?

1. __________________________________________________________________

2. __________________________________________________________________

 

לבחירה – שניים זה תמיד פעמיים – מי השת"פ הכי זמין לך לפיתוח העסק?

(שת"פ אותו קהל יעד מוצרים משלימים צילום, איפור ושיער)

1. __________________________________________________________________

2. __________________________________________________________________

ערכים ורגשות

למעשה מוכרים שרות ומוצרים דרך רגשות, מהו הרגש החיובי שיתאים לדעתך למוצר שלך. מהם הערכים של המוצר שלך (חדשנות, הנאה, שמחה, בטחון, כיף, חופש, נוסטלגיה, בחירה)

1. __________________________________________________________________

2. __________________________________________________________________

 

עוד כמה שאלות ואנחנו כבר ממש שם.

הגענו לשתי סוגיות, אחת  שאין בה כללים בכלל ובשניה אסור לפספס …

שם העסק ושורת התוכן תחתיו.

שם העסק – ישנם עסקים שקראו לעסק על שם ילדם הבכור והוא הצלחה מזהירה ולעומת זה עסקים שבחרו מעולם התוכן המקצועי והצליחו באותה המידה. לכן אין לזה משמעות וכדאי לשמור את זה קרוב ככל שניתן וזכיר כמובן, אז בואי נבחר שם לעסק.

שם יכול להיות ראשי תיבות, שמך המלא (מצויין להתחלה) או שם שמייצג את אחת התכונות של עסק שלך. אני כבר סקרנית לשמוע מה תבחרי ?

שורת התוכן – זה קל, הרי אתה יודע יותר טוב מכולם מה הלקוחות שלך רוצים. שורת התוכן הזו תחבר את השם, אל הלקוח. למשל אם השתוללנו קצת בעיצוב. השורה הזאת תיתן לנו עוגן לחיבור.

אז מה את עושה כל היום?

__________________________________________________________________

 

שיהיה בהצלחה , תודה על שתוף הפעולה, יחד תמיד יותר קל.

 

עיצוב  צריך להחיל את הדיאנאיי של לוח ההשראה שהכנו פה למעלה. סוג של צמצום למה הלקוחה ששלך מחפשת.  מצד אחד כדאי שזה יהיה מרומז, אנחנו לא בשוק.

אבל עדיין שפה שהיא תוכל להזדהות איתה בשניות. זה הזמן שי לה בשבילנו בפייס.

 

יש לך לוגו מזל טוב!!! עכשיו צריך אופי לעסק הי כולנו בסוף עושים אותו דבר ותינוקות כשהם נולדים נראים ואותו דבר עד שאנחנו מבחינים בסימנים של – אופי.

אז נצטרך לאפיין אותך מבחינת שפת המותג- תוכן

"לעולם אנשים לא קונים מוצר הם תמיד קונים תוכן, הם פותרים בעיה עם הכסף ואדם שפותר בעיות דרך כסף ממשיך לעשות זאת שוב ושוב ושוב."

איך יוצרים יחד את הבריף הזה.. טורקי טורקי נהרוג את כולם

(אני חצי טורקיה – המעמד מאפשר).

 

מי הקהל שלך, ולא כולם זו לא תשובה?

תעצרי שניה תסתכלי לעומק על הלקוחה שהגיעה אלייך אתמול, לא נו,  בבקשה לא הנודניקית, זו שהיית רוצה להמשיך איתה.

כן, זאת: מי היא? בת כמה? איזה נעליים היא נועלת? איפה קונה בגדים?

מה היא מצביעה בבחירות ?  מה היא מעשנת?

ולאן היא יוצאת בערב סביבה נבנה שפה.

מה שצריך להנחות אותנו שיהיה לה נעים וסופר נוח להתעדכן בתכנים שלנו. שלא יהיה שום דבר שיטריד או יכעיס אותה.

כמונו היא מחפשת בפייסבוק את קבוצת ההתייחסות שלה ורוצה להרגיש בבית. סוג של קבוצת שווים/ות שדרכה היא נזכרת בעצמה, בצרכים שלה, ואיך לממש אותם דרכנו. (אלימות ושאר מרעין בישין יש סביבנו מספיק אצלך היא באה לנוח, להרים את הרגליים ולהרגיש סוג של בית, מרחב בטוח).

מה הסיפור של העסק שלך?

הסיפור של העסק שלך צריך להחיל 3 -4 דברים.

  1. מאיפה באת (מקצועית) ואיך היום זה מתממש בתוך העבודה הנוכחית שאת עושה.

 

  1. מה החזון? (אל תספרי לי על הלמבורגיני שאת רוצה זה פחות מעניין, לאן את רוצה להגיע מקצועית ואיפה זה ישרת אותי כלקוחה).

 

  1. פסטורליה – תני לי תמונה או סרט, יותר מגניב. שתכלס פה העניין איך את מגישה לי את השירות שלך ( כי חביתה אולי כולם עושים אבל כל אחד עושה את זה שונה( .

 

  1. את תובילי – באיזה שפה תרצי לפנות אלי – הלקוחה לצורך העניין. את סוג של מנהיגה?, את החברה שלי שתתן לי טיפים?, או תהיי האמא שלא הייתה לי?. (האחרון יכול להגיע עם טוויסט של הומוראף אחד לא צריך עוד אמא בואי..).

תכ'לס הכל צינורות להעביר את המסרים שלך אבל בואי נהיה כנים פייסוק זה מדיום חופר, כדאי שזה יעשה נעימי.

 

  1. תוכן סגרנו. עכשיו מוצרים ואנחנו כבר חצי שם.

 

מוצרים : פה חבל על החסה אסור הומור!!!

כשלקוח מוציא את הארנק הוא סופר רציני הוא קונה את הגאולה שלו. אם את לא יכולה לעזור – בתוכן רלוונטי, לפחות אל תפריעי.

 

לסיכום : מה זה בעצם אומר?

80% מהפוסטים שמתפרסמים בדף העסקי שלך צריכים להיות בעלי תוכן מקצועי וערך מוסף ללקוחות ורק 20% מהפוסטים בעלי ערך פרסומי.
למה? כי רק כך הלקוחות יכולים לדעת מה רמת המומחיות והמקצועיות שלך בתחום ולקבל ממך ערך מוסף, שחשוב בתהליך המכירה!