המפתח הדיגיטלי למיתוג עסקי – אתר ייחודי ובולט
שוני מדגיש. שוני מבליט. שוני מעורר עניין. שוני מסקרן. זו הסיבה לכך שלשוני יש תפקיד חשוב ביצירת דימוי ויחס. אותה גברת בשינוי אדרת היא בכל זאת גברת אחרת. כבעלי אתר יש לכם אינטרס לבדל אותו מאתרים אחרים בכלל ומאתרים באותו תחום עיסוק בפרט. בניית אתר ייחודי היא אתגר. היא צורך קיומי. אם האתר שלם לא ייראה שונה, מעניין, מיוחד, מעורר רצון לגלוש בו ממילא מתפתחת התועלת שלו בתור מנוע ומנוף שיווקי. במיוחד כאשר מדובר בעתיד מכירות אבל לא בהכרח רק באתר כזה.
כדאי מאוד להפנים את העניין הבא – בניית אתר תדמית היא הזדמנות ליצור את העסק שלכם כמותג. אתר תדמית הוא חלון הראווה שלכם- בעיקר העמוד הראשון בו. דף הבית. כבר במבט ראשון רצוי שהגולשים יימשכו לאתר שלכם וישהו בו יותר מאשר שניות אחדות. העיצוב היפה לוכד אותם. תוכן חשוב ובעיקר מענה לצרכים ולביקושים שלהם ישאיר אותם באתר.
איך להיות דג זהב בין כל הדגים בים?
אתר אטרקטיבי ואפקטיבי, אשר בעליו שואפים וחולמים להפוך אותו לאתר אולטימטיבי הוא אתר שעולה במהירות בכל מכשיר שגולשים בו. על מנת ליצור אתר מנצח חשוב שהעיצוב ישרת את התוכן של האתר ולא להיפך (כמו שעושים בעלי אתרים רבים). אתר ייחודי הוא אתר ייעודי- תדמיתי, מכירתי. שימוש מושכל בטכנולוגיות מתקדמות והטמעתן באתר לא בהכרח יבדל אתכם. חשוב שהעושר לא יהיה שמור לכם לרעה. אתם לא אמורים להרשים גולשים באתר פלאש מלא זיקוקיו די נור. אתם לא נותנים מופע. אתם מציעים מוצר וערף מוסף. אתם מספקים חוויית גלישה. אתם רוצים לקבע אצל הגולש את התחושה כי אתם הוא דג הזהב שאותו הוא מחפש בים הגדול והרחב של האינטרנט.
אתר ייחודי יספק מידע ותמונות רלוונטיים למוצר שהוא מציע ולא ישתמש בתמונה אקראית ממאגר תמונות מוכן. מאחר שמקובל כי "התוכן הוא המלך" חשוב שהתוכן באתר יהיה מקורי, מעניין, רלוונטי, מניע לפעולה.
מי המלך? התוכן
גם תמונה ששווה אלף מלים אינה מייתרת את המלים. הן נדרשות להצגת התוכן, לתיאור המוצר, לתיאור התועלת שניתן להפיק ממנו, הברכה הגלומה בו, האופן שבו הוא משפר את איכות החיים. חשוב שהתוכן יהיה מובן, פשוט, בהיר וממצה. שהוא ינוסח באופן תקין. שיהיה רהוט. שיופיע לאחר הגהה קפדנית. שגיאות כתיב משדרות חוסר מקצועיות.
ואחרי שאמרנו זאת, אתר ייחודי הוא אתר שהייחוד שלו נקבע על ידי שילוב של מרכיבים ובעיקר האופן שבו יוצרים התוכן והצורה אחדות ובהירות. כדי ליצור אתר כזה אסור להיחפז ואסור להתפשר. האתר הוא לא רק חלון הראווה שלכם הוא גם- אולי בעיקר- כרטיס הביקור ותעודת הזהות שלכם. הוא משווק לא רק את המוצר אלא גם אתכם, בעליו של האתר.