ארבעת ההבטחות שלי לשנה החדשה

טוב אני יודעת.. לסיים את השנה עם החלטות לשנה החדשה זה בנאלי.

אבל היי, אם זה לא יהיה כתוב איפה שהוא איך אני אוכל לזכור שהבטחתי לעצמי ארבע הבטחות שסביר להניח שלעולם לא אקיים ?

Happy New Year!

כל סוף שנה אני מבטיחה לעצמי שאעשה יותר או פחות בכל מיני תחומים וכל שנה אני לא מקיימת. ממש לפני סיום שנת 2018 הגעתי למסקנה שהשנה אשכנע את עצמי לקיים את ההבטחות שלי !

למשימה גייסתי את אבי, מאמן כושר ומדריך לשינוי אורח חיים אשר הכרתי לפני כמה חודשים דרך חברה משותפת שנמצאת אצלו כבר כמה שנים.

הכול מתחיל בראש אז כמובן שצריך לשנות את אורח החיים, להשקיע יותר בעצמי, לזוז יותר ולהקפיד על מה שאני מכניסה לגוף שלי.

#לשנות אורח חיים

ביום הראשון של 2019 אני רוצה לקום בבוקר בשעה 7.00 אחרי השעון מעורר הראשון ולא אחרי החמישי.

אני לא רוצה להתחיל את היום בסטרס, אלא עם כוס קפה והעוגה שהכנתי אתמול.

לצורך המשימה הזו אבי נתן לי אתגר שבו בבוקר שקמתי בזמן אני יכולה לאכול "את הפינוק היומי" ובבוקר שקצת פיקששתי הפינוק היומי הוא תמר.

#להשקיע בעצמי

לשנה החדשה אני מבטיחה לעצמי שאתחיל לפנות יותר זמן לעצמי ולדברים שאני אוהבת.

אני מבטיחה שאשקיע שעה ביום לצורך יוגה אשר תשרה לי את האווירה הרגוע שאני צריכה בחיי אחרי יום עמוס וגדוש בעבודה ועם הילדים.

כמובן שאני מבטיחה לא לשכוח לא לקחת ללב דברים, לחייך אל העולם ולקוות שיחזיר לי חיבוק בחזרה.

לחייך למתדלק

לחייך לקופאית בסופר

וגם לזה שעקף אותי בפקק.

בזכות כל אלו אני מקווה שאני אתן לעצמי שקט נפשי ואחזיר את הרוגע לחיי.

#ללמוד לבשל

זה ברור שיותר קל לאכול בחוץ או לקנות מזון מוכן, אבל עם אבי למדתי שעם הקלות הזאת אנו עלולים לשלם בבריאות, במשקל עודף ובחור בכיס.

יחדיו הבנו שתזונה בריאה היא דרך מצוינת לטפל בבעיות רפואיות ולמנוע אותן, כמובן שזה גם מעלה את האנרגיה ומצב הרוח.

הרבה יותר כיף לבשל ולדעת מה אתה מכניס לגוף שלך.

מתכון לדוגמא :

חזה עוף במרינדה בשילוב סלט:

2 נתחים של חזה עוף (200 גרם)

רוטב חמוץ מתוק.

חצי כפית מלח

חצי כפית פלפל גרוס.

כפית פפריקה אדומה (חריף/מתוק לטעמכם)

יש לצלות את החזה עוף דקה על מחבת ולאחר מכן לשפוך את התערובת של המרינדה.

בנוסף, כסלט בצד ניתן לקחת עלי ביבי, צנון, גזר, גמבה, מלפפון ועגבנייה (אני אוהבת להוסיף שברי אגוז מלך לקרנציות). יש לתבלן את הסלט רק במלח פלפל לימון ושמן זית.

ההכנה לוקחת 10 דק' ויום שלם של אושר.

#לרוץ פעמיים בשבוע

אז כבר שמעתי אלפי פעמים שריצה מועילה לבריאות ולכושר הגופני שלנו אבל אף פעם לא מצאתי זמן לזה בשבוע העמוס שלי. המאמן שלי אבי הוכיח לי שאפשר לרוץ גם ב9 בערב אחרי שהילדים כבר במיטה ולא לסיים את היום בהתבטלות מול הטלוויזיה.

הריצה הוכיחה לי שהיא הוסיפה לי יותר כוח ואנרגיות. וביום שאני לא רצה אני מרגישה עייפה יותר, חסרת כוחות ואפילו טיפה עצובה.

לסיכום,

חברים אל תשאירו את הדברים באוויר, שבו עם עצמם כמה דקות, תקחו דף ועט (או במקרה שלי מחשב ובלוג) ותרשמו לכם את המטרות שאותם אתם רוצים להגשים, גם אם זה ניראה לכם מעט מופרך אתם כבר תרצו להוכיח לעצמכם שאתם יכולים ומסוגלים, גם אם קיבלתם עזרה קטנה מחבר.

חשוב לי להגיד תודה רבה לאבי המקסים שהראה לי שאני מסוגלת ויכולה למצוא זמן גם לעצמי ולשינוי המיוחד שהוא גרם לי לעשות.

תוכלו לעקוב אחרי השינוי שלי ושינויים של עוד הרבה אחרים באינסטגרם של אבי.

www.instgram.com/avi_fitness_center

ניפגש בשנה הבאה