משרת עבודה בסיסית כמנהל בקשר בין העובדים המחוברים לתוצאות העסקיות. אלעזר סלע מסביר בבלוג שלו כי המנהלים הטובים ביותר מבינים שזה חיוני למורה יותר מאשר ישיר. הם מבינים את המשמעות של היכרות עם נציגי אנשים. כמו כן, הם מבינים מה מעורר את שניהם על – וגם את – את הפעילות. בכל הנוגע ליחסים ראשיים / מייצגים, מנהלים מצליחים מתאימים שלושה מרכיבים להתמקדות באזור המרכז המנחה: תככים, יכולות, והצרכים של העמותה. היכולת לכוון ולפתח את אזור ההדרכה במרכז היא מעצמת-על של המפקחים הטובים ביותר.
להבדיל מנסיעה ותיאום של עובדים, המנהיגים הנוכחיים יכולים – וחייבים להיות – הדחף המאיץ את השימוש בלמידה ובשינוי. בשלב זה, כאשר מנהיגים מנחים אנשים לאורך השורות הללו, הם מציירים את הטוב ביותר בשאר בני המשפחה שלהם, הם מתואמים אינטרסים של עובדים לדרישות היררכיות – והם מוכנים יותר לפתוח פוטנציאל ולהניע ביצוע.
אינדיקציה אחת של מנהל מדהים הוא היכולת לרמה עם עבודה דרך פעמים של פיתוח קבוצה מהירה. ככל שקבוצות מתפתחות, זה בסיסי כי סמכות בניגוד הממשל הופך לתכונה המכריע. חלוצים לתת לקבוצה שלהם את המטרה ואת העזרה והנכסים הם צריכים לעשות את העבודה הטובה ביותר שלהם כדי להשיג את המטרות שלהם – מבלי להיות מומלץ בדיוק איך לעשות את זה! בנקודה שבה קבוצות מתפתחות, קשה יותר לחלוצים חסרי אונים להחזיק את הדברים ביחד, לתת למפקדים הטובים הזדמנות להקרין.
ע"פ דבריו של מר אלעזר סלע כל החלוצים החלשים מאוימים על ידי אנשים מדהימים להסתפק על העניים להעסיק בחירות כדי להבטיח את תחושת העצמי שלהם. חלוצים יוצאי דופן תופסים כי הקבוצה נעזרת רק על ידי הזזת יכולת נדירה – ואת האינדיקציה הגדולה ביותר לכך היא כאשר חלוצים חוזה אנשים מהירה יותר מתוחכמת ועליונות על כל דבר שהם נמצאים בחלל הם רוכשים פנימה.