עבור אנשי עסקים מסוימים, בדיוק את הדבר ההפוך אתה צריך להדגיש מעל (או לעשות) הוא פיקוח על אנשים. אתה צריך לצאת לשם להיפגש עם לקוחות ולעשות פריטים גדולים ולהביא אנרגיה מחדש לפתוח דלתות דרך הכניסה הקדמית שלך. עם זאת, למעט אם אתה מגויס אנשים לעלות נגד שליחות של התמודדות עם הנציגים שלך, בשלב זה אתה עדיין על המלכודת.
אלעזר סלע מסביר כי למרבה המזל אתה יכול לעשות את המשימה קצת פחות תובעני עבור עצמך על ידי לזכור את אלה 7 הטיפים ואת העסק שלך להפוך לרווחי – יהיה רווח כתוצאה מיידית.
1. נציג בקפידה
הדרך להישגים של הממשל היא להבין כיצד לייעד באופן בר קיימא הן את החובה לגבי הגמר הקצאות לבין המומחה הנדרש כדי להשלים את הדברים. מפקחים רבים מרגישים שהם צריכים לשלוט על כל פרט להתעלם בקלות כי העובדים שלהם לעשות. זוהי נוסחה לאסון. כאשר אתה מאציל את העבודה לנציגים, אתה מגדיל את קנה המידה של העבודה שאתה יכול להשיג בזמן שאתה בונה את הוודאות של הנציגים, האדמיניסטרציה ואפיוני העבודה.
2. הגדרת מטרות
כל נציג צריך מטרות לקחת דקירה ב. בנוסף לעובדה כי מטרות לתת הנציגים נושאת סיבה, הם מבטיחים כי הנציגים שלך נעים לכיוון של מטרות היררכית גדולה. הגדר יעדים מסוימים לכמת עם העובדים שלך, בשלב זה בעקביות המסך התקדמותם לקראת השגת אותם.
3. להקצות
מנהלים לא סבירים רבים מעבירים כמעט כלום. זה לעתים קרובות מטריד עבור יזמים הכבושים ומנהלי כדי להישאר מעודכן על החדשות האחרונות היררכי. לפי אלעזר סלע בכל מקרה, אתה צריך להתכופף לאחור כדי לקבל עובדים הנתונים יש להם לבצע את העסקאות שלהם במהירות ובאופן פרודוקטיבי.
4. להפריש כמה דקות לנציגים
והכי חשוב, הממשל הוא עבודה של אנשים. בנקודה שבה עובד צריך לשוחח איתך – תהא הסיבה אשר תהא – תבטיח שתניח בצד את ההזדמנות לעשות ככזה. הגדר את העבודה בצד לרגע, הניח את הטלפון הסלולרי שלך, זרקור על הפרט שנותר לפניך.
5. השגת הישגים
כל עובד צריך לעבוד מצוין. יתר על כן, כאשר הם עובדים בצורה מעוררת כבוד, הנציגים צריכים הכרה של המנהלים שלהם. באופן טרגי, כמה מפקחים עושים הרבה בשיטה של תפיסה ופיצוי נציגים עבור ייעוד טוב. למרבה המזל, יש הרבה דברים שמפקחים יכולים לעשות לנציגים תופסים שעולים כמעט אפס מזומנים, הם משהו שקשה להגשים, וזה לוקח רק כמה דקות כדי להשיג.
6. שקול הסדרים מתמשכים
לא משנה עד כמה הבעיה מטרידה, יש סידור מהיר ומהימן, וחלוצים שמחים ביותר כאשר הם חושבים על תשובות לבעיות. אי הנוחות היא, בהתלהבותנו ליישב את הדברים במהירות ולהמשיך הלאה אל הלהבה הבאה, אנו מתעלמים באופן קבוע מהסידור המתמשך שייקח זמן רב יותר ליצור. למרות העובדה שזה יותר משעשע להיות כבאי, בכל פעם שיש לך בעיה להתמודד עם העמותה שלך, לנהל את הסיבה לבעיה ולא בעצם בטיפול בתופעות הלוואי.
7. נסו לא לשקול זה מאוד חשוב
שמירה על הארגון הוא לא צוחק עסקים. אלעזר סלע ממשיך ומציין כי פריטים ומנהלים חייבים להימכר ולהעבירם, ואת הכסף יש לבצע. למרות הכבידה של חובות אלה, חלוצים פורים להפוך את הארגונים שלהם כיף לעבוד בסביבה. במקום שיש נציגים שמחפשים כל מוטיבציה שאפשר להעלות על הדעת לטלפן החוצה או לגעת בבסיס לעבוד מאוחר או לחזור הביתה מוקדם, עמותות לקפוץ למטה לשחק קשה עם כוח עבודה נאמן יותר, מוסמך.