אימון Kettlebels Swing

האימון החדש כאן! הפעם – אימון קטלבלס יחד עם עידן ודרריו! לאחר שנלמד ביחד לבצע את התרגיל באופן נכון, אני, עידן ואתם בבית – נעשה קטלבל סווינג לפי שיטת Tabata . למקסימום תוצאות במינימום זמן – אתם תהיו מרוצים מעצמכם, מהאימון שלגמרי כיף ופאן, מהכושר והמראה הגופני ההולך ומשתפר שלכם והגוף שמתחזק! כיף לפגוש את עצמינו במראה, מזיעים, מתנשפים ומרוצים אחרי האימון!

האימון החדש של השבוע מוקדש לתרגיל סווינג עם קטלבל – משקולת מיוחדת שמקורה ברוסיה.

אימון עם קטלבל זה אימון בתנועה בו עובדים על כלל מרכיבי הכושר הגופני: כוח, כוח מהירות, סיבולת שריר,

סיבולת לב ריאה, זריזות, קואורדינציה ותפיסת המרחב, שהפך למאוד פופולרי בקרב הרבה מאמנים

ומתאמנים בכל העולם.

תרגיל סווינג מאוד פשוט ואפקטיבי וזו סיבה מצוינת לכלול אותו באימונים. הוא מאפשר לשריפת שומנים

סימוליטנית בכל הגוף, בונה כוח ושריר ומשפר את היכולת האירובית ואנארובית, עובד חזק על הירכיים,

ישבן, שרירי הבטן, שרירי היציבה  – שרירי הבטן וזוקפי גב, שכמות וגב עליון. אין שריר שלא עובד

בתרגיל ביחד ובו זמנית, כמובן, דופק גבוהה ושומנים שעפים ושרירים מתחזקים ומתחטבים!

כל זה כמובן בתנאי שנתרגיל מבוצע בטכניקה נכונה.

לכן לאימון הזה הזמנתי את עידן ודרריו מייסד של ביה"ס לאימונים פונקציונליים Snatch וחבר בארגון

הקטלבל הבינלאומי IKFF, שילמד אותנו טכניקת ביצוע מושלמת באימון עם קטלבלס ובפרט – בתרגיל

סווינג, שהוא התרגיל הבסיסי וחשוב לכל אחד ואחת.

לאחר שנלמד ביחד לבצע את התרגיל באופן נכון, אני, עידן ואתם בבית – נעשה אימון שכולל את

התרגיל סווינג לפי שיטת Tabata – עשרים שניות עבודה, עשר שניות מנוחה, 8 סטים.

עבודה הזו תניב לכם מקסימום תוצאות במינימום זמן  – אתם תהיו מרוצים מעצמכם, מהאימון, מהכושר

והמראה הגופני ההולך ומשתפר שלכם!

כיף לפגוש את עצמינו במראה, מזיעים, מתנשפים ומרוצים אחרי האימון!

אין לכם עדיין קטלבל? אפשר לבצע את התרגיל עם אביזרים נוספים כגון כדור כוח,

שק חול, משקולת  ועוד – יש הדגמה בסרטון, כך שעדיין תוכלו להינות מאימון משותף

ואפקטיבי יחד איתנו!  תיהנו!

[youtube –cujxjdOBA]

מושכים את הירכיים אחורה, מעבירים משקל על העקבים .גב ישר ובטן פנימה

מתחילים למשוך את הקטלבל לאחורה מתוך ההפעלה של ירכיים אחוריות והישבן. גייסו את הבטן פנימה.

קולטים את המשקולת  – בטן אסופה!

ומייד דוחפים את האגן קדימה (תכווצו את הירכיים ותמשכו בטן פנימה) ומניפים את המשקולת לפניכם

ידיים לא "מושכות" את הקטלבל בחוזקה, אלה רק מחזיקות. העבודה מתבצעת מכוח דחיפת האגן קדימה ושרירי הבטן כדי לייצב את התנועה

כשהמשקולת למעלה, מושכים את השכמות אחורה ומטה, פותחים חזה, בטן וירכיים אסופים.

נשיפה כשהמשקולת נמצאית בין הירכיים (לירידה)

הסווינג של עידן

ועכשיו כולנו ביחד!

תיהנו מהאימון!

.