אימון לפלג גוף תחתון WOW 2 למתחילים – Low Body Workout for Beginners

ממשיכים להשתפר בכושר! קבלו את האימון לפלג גוף תחתון WOW2 סדרת המתחילים החדשה THE BEST FOR BEGINNERS שבונה שרירי רגליים יפים, חזקים וחטובים ומפעיל את כל הגוף כולל הבטן ליצירת גוף פרופורציונלי, יפה, חטוב, בריא וחזק באמת.

ממוצע יומי של הפניות למיון, בחלוקה למועדים: חגי תשרי וכל השנה

הי חברים,

קבלו את האימון החדש ומצוין לפלג גוף תחתון בסדרת המתחילים החדשה
THE BEST FOR BEGINNERS – WOW 2
שבונה שרירי רגליים יפים, חזקים וחטובים ומפעיל את כל הגוף כולל הבטן ליצירת גוף
פרופורציונלי, יפה, חטוב, בריא וחזק באמת!
הוא כולל כר חימום ושחרור, אז מה שנשאר זה להתמקם, להפעיל את הוידאו ולתת פוש יחד איתי!
תחושה מדהימה, עירנית וחזקה, אושר כללי – מובטחת!

מקווה שאתם מבצעים בקביעות את האימון הפותח בסדרת המתחילים

החדשה The best workouts for beginners WOW1 שבו עבדנו על כל הגוף

(המלצתי  לשלב אותו 2-3 בשבוע במסגרת האימונים שלכם לפחות, יום כן, יום לא).

כמובן ששמחתי לשמוע מכם פידבקים מעולים על האימון, תודה רבה על העדכונים

וכל המילים הטובות!


– "פרסמת שוב את האימון הראשון למתחילים, ביצעתי אותו ונהנתי מאוד, פתאום הגוף שלי

התעורר ושבה אלי תחושת הקטרזיס שלאחר האימון. (בעבר הייתי מתאמנת אבל הרבה זמן

לא הרגשתי ככה)"…

באימון הנוכחי נתמקד בחיזוק של פלג גוף תחתון, נלמד 4 תרגילי מפתח חשובים

ונבצע אותם ברצף תוך כדי ההדרכה שלי במהלך האימון. שלבו אותו לפחות פעמיים בשבוע

באימונים. אלו תרגילים שיעזרו לכם לחזק את השרירים באופן נכון וכולל, וגם לשפר את טווחי

התנועה והגמישות, קואורדינציה, יציבה, כוח, סיבולת ולהפעיל יחידות מוטוריות חדשות

במהלכם אולי תגלו "שרירים חדשים" בגוף – כך יוצרים גוף יעיל יותר, חזק יותר, מתוזמן

יותר ויפה יותר.

בנוסף, שרירי הרגליים שורפים המון אנרגיה ושרירים חזקים יתנו את המראה המוצק והדוק.

מי מפחד משרירים?

בנות יקרות! אלו תרגילים שלא יהפכו אתכם לבודיבילדריות בן לילה, אבל בהחלט יבנו את מראה

הנכון, מעוצב חטוב שאתן מחפשות, והכי חשוב – בריא וחזק באמת.

בנים – אלו תרגילים שיהיו מצוינים בשבילכם, כושר זה מושג כללי ולא תלוי במין ומגדר.

לגברים גם מאוד חשוב לעבוד על שרירי הרגליים ולא רק על פלג גוף עליון למשל, כדי שתישמר

פרופורציה (כנ"ל – גם לבנות – חשוב לשלב אימונים לפלג גוף עליון, ולא רק בטן או רק ירכיים).

אגב, האימון הנ"ל מתאים לא רק למתחילים, אלה לכל המתאמנים שרוצים לשפר את

הטכניקת האימון שלהם כי כאן אני מלמדת את הבסיס בצורה מפורטת ומעמיקה.

בטן במרכז העניינים

כבונוס חשוב –  אלו תרגילים שמפעילים את שרירי הבטן מאוד מאוד חזק, לכן צפו ל"פגיעה" גם בהיבט

של חיזוק של שרירי הבטן, גם פלג גוף עליון עובד לא מעט כדי לייצב – וכך כל הגוף פועל כיחידה

מתוזמנת באימון וזה פרמטר מאוד חשוב כשמדובר במטרות והשגתם בדרך היעילה והאפקטיבית ביותר.

איך מוצאים זמן?

במיוחד כשמתחילים את המסע בעולם הכושר ואין עדיין מסגרת של הרגלים שכוללים כשור בדרך חיים

שזו המטרה שלנו, חשוב לעשות זמן ביומן לטובת הכושר ולא להשאיר את זה לטובת המקרה.

נתקלת המון שרוצים לשנות משהו לטובה בחיים – להתחיל לעשות כושר, לשפר את הבריאות

ומבנה הגוף, אבל משהו צץ כל הזמן ומונע מכם להתחיל – מוכר?

אל תתנו לעצמכם לשקוע ביאוש וכל נסיבות שמובילות לאי-עשייה.

הפתרון היחיד – לקום ולעשות משהו שונה. כי אם תמיד נעשה את אותו הדבר – נקבל את אותה

תוצאה.

זה הזמן – לקום ופשוט לעשות, בלי לחשוב, להתלבט או לדחות. תעשו את זה שונה מהרגיל,

ותראו שהצלחה ראשונה תפתח דרך חדשה ויעילה שתגרום לכם להיות גאים בהחלטות

החדשות שלקחתם שיהפכו לביצועים.

ביצוע האימון:

אימון בנוי מ 4 תרגילים שנבצע פעמיים ברצף, ביחד תוך ביצוע וההדרכה שלי און-ליין.

האימון כבר כולל חימום לפני האימון ותרגול ולמידה של התרגילים, כך שפשוט

תפעילו את הסרטון במחשב שלכם, בלפטופ, במכשיר נייד, ותנו פוש יחד איתי!

[youtube jn5IYplzoBw]

תרגיל 1 – דד-ליפט עם עזרת המקל – 10 חזרות

תרגיל 2 – לאנג' (מכרע) – 10 חזרות + 5 סטטי עם סיבוב הטורסו

תרגיל 3 – סקווט עם כניסה לסקווט ממנח 4 – 10 חזרות

תרגיל 4 – גשר 10 חזרות + 5 חזרות עם רגל ימין + 5 חזרות עם רגל שמאל

תעקבו אחרי בדף הפייסבוק שלי – מדי יום אני מעלה מתכונים קלים, בריאים וטעימים, רעיונות,

טיפים להצלחה שלכם, עצות ועדכונים נוספים שיעזרו לכם להגיע לגוף בריא וחטוב.

דגשים לאימון:

תזכרו שהמפתח לעבודה נכונה, יעילה ובטוחה הוא ביציבה נכונה – שמירה על גב זקוף, חזה פתוח,

כתפיים אחורה ומטה, צוואר ארוך, ירכיים וישבן אסופים ומכווצים, בטן אסופה חזק פנימה לאורך כל התרגילים.

נשאר עוד כוח? רוצים אקסטרה אתגר? בצעו עוד סיבוב או שתיים של כל התרגילים ברצף!

תעדכנו אותי בתוצאות שלכם בדף הפייסבוק ! ניתן לעשות עד 5 סבבים של האימון.

תיהנו מהאימון!


לאכול נכון וטעים – זה הכל! למגוון הטיפים שיעזרו לכם לשמור על הגוף ולרדת במשקל ולהרגיש שפע וטעם:

רוצים למקסם תוצאות ולאכול בריא ונכון יותר? להיפטר מחשק לסוכר? – קראו מאמרים על תזונה לגוף חטוב

טיפים ומאמרים בתזונה

איך להוריד את הבטן הזו? – לא אוכלים את מה שמוכרים לנו בפרסומות

איך לבנות שרירי הבטן במהירות ובניית תכנית אימונים יעילה

חדשים בעולם הכושר ותזונה ורוצים להתחיל להתאמן ולאכול נכון ? קלי קלות!


קראו "איך להתחיל להתאמן ב WOW your body" ותכנית תזונה לגוף חטוב SUPER HOT BODY

ותתחילו את המהפך האישי שלכם!

בהרבה אהבה,

ג’ני