אילן ירון – שוק משקפי השמש עובר שינויים ומוריד מחירים

בחורה עם מחשב נייד

לדבריו של אילן ירון אין ספק שהמהלך של קרולינה למקה הוא מהלך שיווקי מבריק מאין כמוהו: לקחו את שוק המשקפיים הלא ממותגים שמחיריהם באמת זולים ויצרו להם מותג בעל שם חדש.

כך, המחיר, כך לדבריו של אילן ירון נראה פתאום זול, למרות שרק אתמול מותג כזה או אחר לא היה קיים.  עד היום מה שקרה בפועל הוא מצב שבו הרשתות למעשה חילקו ביניהן את השוק, "אי התחרות" עשתה את שלה והמחירים לא ירדו לרמתם האמיתית, כך שניתן לומר שמדובר, במילים פשוטות, בקרטל.

כל הפרטים בכתבה של המרצה אילן ירון

אילן ירון מרצה לכלכלה
אילן ירון מרצה לכלכלה

 

אילן ירון הוא מרצה לכלכלה ופיננסים באוניברסיטה הפתוחה