מה זה קידום אתרים?
אופטימיזציה למנועי חיפוש, הידועה גם בשם SEO, היא תהליך אופטימיזציה של האתר והדפים שלו בכדי לקבל תנועה רבה יותר במנועי חיפוש כמו גוגל ובינג.
אם אתה בונה אתר או מתחיל דף אינטרנט חדש באתר קיים או שאתה מחפש לשפר את העמודים הקודמים שלך, ההבנה כיצד פועל SEO יכולה לבצע שינויים דרסטיים בתנועה שנוצרת על ידי דפי האינטרנט שלך.
למה קידום אתרים חשוב?
יש כמעט 2 מיליארד אתרי אינטרנט, מה שאומר שישנם אפילו יותר דפים. מחקרים מראים שבכל דקה נוצרים 380 אתרים חדשים. אז איך תוודאו שרואים ולוחצים על האתר הייחודי שלכם? מחקרים אחרים אף מראים שממיליארדי העמודים הללו רק 9% מקבלים תנועה לאתר.
לא משנה עד כמה התוכן של המאמר שלך שימושי, התחרות בין דפי האינטרנט של ימינו כמעט מבטיחה שהיא תניב מעט תנועה או לאא תנועה כלל וכי 91% הנותרים יאבדו. זה נובע מאלגוריתם מורכב איתו עובדים מנועי חיפוש.
איך SEO עובד
1. מילות מפתח
כאשר משתמש מזין את השאילתה בסרגל החיפוש, מנוע החיפוש סורק את כל דפי האינטרנט המכילים את מילות המפתח והביטויים שבתוכם, או כל דבר שקשור אליו באופן הדוק וישיר. מה שהוא מוצא מוצג למשתמש כסדרת עמודים; מדורגים לפי הרלוונטיות שלהם. הדרגה שלך קובעת את החשיפה שלך; וזו הסיבה שהבנת התהליך של קידום אתרים חיונית ליצירת תנועה רבה יותר באינטרנט.
2. מעורבות
מלבד זאת, לרוב מנועי חיפוש מדרגים את הדפים הללו בהתאם לאופן שבו משתמשים מתקשרים עמם בקביעות דרך קטע התגובות, אפשרויות לחבב אותה וכו '. לדוגמה, גוגל משתמשת בתוכנה החדשה שלהם בשם "Brain Rank"; המודד את האופן שבו משתמשים מתקשרים עם דף האינטרנט שלך ואז מחליט אם עמדתך בדרגה צריכה לעלות או לרדת.
3. שביעות רצון
זה נקבע על סמך "שיעור הכניסה" שלך, המדד לכמה אנשים לחצו על דף האינטרנט שלך, אך לאחר מכן חזרו לתוצאות החיפוש הראשוניות, מראה אי שביעות רצון. ככל ששיעור היציאה מדף הכניסה גבוה יותר, כך הדירוג נמוך יותר ולהיפך.
4. קישורים
ישנם סוגים שונים של קישורים המשפיעים על הדירוג שלך בתוצאות החיפוש, הראשון הוא קישור אחורי.
קישורים נכנסים נוצרים כאשר אתר מקשר את האתר שלך באחד מהדפים שלו ובכך מכוון את הקהל שלהם לעבר הפוסט שלך. על ידי הפנייה של משתמשים אחרים, המאמר שלך הופך לפופולרי יותר וסביר יותר לחפש אותו. מנוע החיפוש אוסף מידע זה ומשפר את הדירוג שלך.
בשלב הבא יש לנו קישורים פנימיים. זה כאשר אתה מקשר דפים אחרים שלך לדף ספציפי אחד, ומפנה את הקוראים מכל אחד מהם למקום משותף. כתוצאה מקשרים אלו מנוע החיפוש אוסף כי דף יעד זה הוא בעל חשיבות מסוימת, ובכך מגביר את דירוגו.
הסוג האחרון יהיה קישורים חיצוניים, אלה הקישורים שבהם אתה משתמש בדף שלך שמכוונים את הקהל לתחום אחר. מחקרים מראים כי דפים המשתמשים בקישורים חיצוניים עולה על אלו שלא.
האלגוריתם המורכב הזה הוא מה שמבטיח כמעט תמיד שלעולם לא נצטרך לעבור לדף השני של תוצאות החיפוש כדי למצוא את מבוקשנו. לפיכך, אם הדירוג שלך נמוך, המשתמשים לא יוכלו למצוא את התוכן שלך – כלומר לא תוכל ליצור תנועה באינטרנט.
זה המקום אליו נכנס SEO. על ידי הבנת אופן הפעולה של מנועי חיפוש, יוצרים יכולים לעצב את התוכן שלהם כדי להגדיל את הסיכוי שלהם לקבל דירוג גבוה יותר, וכך לשפר את ההסתברות של אנשים שמבקרים בדפים שלהם ולהישאר עליהם.