איך לעבור את החורף ולהישאר יבשים ? מסלול שלנו בהונג קונג

בחורה עם מחשב נייד

אם גם אתם הופכים להיות חולים רק מלשמוע את המילה חורף, אתם לא לבד, אני ובן זוגי כבר שנים כמו הציפורים, נודדים בחורף אל אזורים חמים יותר בגלובוס ועכשיו אחרי שנים של ניסיון אני מרגישה מספיק בנוח כדי לחבר את המסלול המושלם לבריחה מהחורף

אז המסע שלמו מתחיל ב"פנינת המזרח" הונג קונג.

elal-031215-1920X545-B-2

לקחנו טיסה ישירה של חברת קטאי ההונג קונגית, המטוסים היו חדשים מרווחים ונוחים וכבר הרגשנו שהתחלנו את החופשה ברגל ימין כשקיבלנו שדרוג למחלקת תיירים פלוס, לאחר 9 שעות טיסה שרובם עברו בשינה (טיסת לילה) נחתנו בהונג קונג הליכה של מספר צעדים בטרמינל הספיקו כדי להבין שהגענו לעולם אחר, הרגשנו כמו באחד מסרטי המדע בדיוני האלה, שהכול אוטומטי ורובוטים משרתים אותך, אז זה לא היה רחוק מזה.

shutterstock_100886356 sunset in hong kong city_3

תוך זמן קצר כבר עמדנו על הרציף של רכבת התחתית שעוברת כל 4 דקות שתיקח אותנו למרכז העיר אל המלון שהזמנו מבעוד מעוד בבוקינג. לאחר חצי שעה של נסיעה למרכז העיר, הגענו למלון Kerry hotel  מבית Shangri-la  היוקרתית, המלון מאובזר בכל מה שרק תוכלו לחלום עליו, האוכל מעולה, הצוות מצויין והנוף שנשקף מחדרי המלון אל המפרץ מדהים, בקיצור המלון סיפק חוויה מעולה והוא בקלות מתברג בטופ 3 שלי.

93872146 93873231 94109257 96858919images (1) images (2)

הונג קונג מציעה שפע פעילויות

החל מהשווקים צבעונים המציעים שופינג זול, כמו לדוגמא השוק ברחוב Fa Yuen – ממוקם במרחק דקות הליכה מ-Ladies Market, צפונית ל-Mong Kok Rd. השוק מיועד בעיקר לתושבי המקום מאשר לתיירים ומציע בגדי נשים, בגדי ילדים וצעצועים. תוכלו למצוא בו אווירת רחוב אמיתית.

299 a159c75dc5115389f85392dc161c88aa

או מסעדות עממיות לצד מסעדות מעוטרת בכוכבי מישלן, ונקודות תצפית לנוף ייחודי.  בערב השני שלנו בהונג קונג הזמנו מקום למסעדת Tosca היוקרתית אך במחירים שפויים, המסעדה היא מסעדת איטלקית עכשווית מעוטרת בכוכב מישלן, המנות יצירתיות הצוות אדיב והנוף שנשקף מהקומה ה102 בו נמצאת המסעדה, עוצר נשימה. בסוף הערב, אחרי שני מנות ראשונות, 2 מנות עיקריות, קינוח ו2 כוסות יין היינו שבעים ומרוצים ולאחר שהחשבון הגיעה גם מאושרים, כל הטוב הזה עלה לנו רק 650 שקלים, במסעדה מקבילה בארץ היינו משלמים פי 2 לפחות.

images 00QS7P01319AC86675E5C6px

למחרת בבוקר רצינו לנסוע לראות קצת נופים לשם כך השכרנו רכב מחברת ההשכרה שלחו מישהו שיביא לנו את הרכב עד המלון כך שאפילו לא היינו צריכים להתברבר בתוך העיר העמוסה למדי בשעות הבוקר. תחתנה ראשונה, גבעות ויקטוריה,

1024px-Balancing_Rocks_in_Matopos_National_Park 1024px-Maleme_Dam Dollarphotoclub_92734745-macau-china

מהגבעה נשקפים נופים נרחבים על גורדי השחקים והנמל של חצי האי קאולון.

בפסגה ניצב הפיק טאואר, בניין בעל צורה ייחודית, ובו מסעדות, חנויות מזכרות, מרכז ענק למשחקי וידיאו ומרפסת תצפית, שהיא גם הנקודה הגבוהה ביותר בפסגה. הנוף מהמרפסת מדהים, בעיקר אם התמזל מזלכם והגעתם ביום בהיר, אבל הכניסה כרוכה בתשלום, ואם אתם מעדיפים לא לשלם תמורת הנוף, גשו למרכז הקניות הסמוך,  שם יש אזור תצפית חינמי.

download (3)  Peak-Tower

לאחר חמישה ימים של פינוק שרק עיר כמו הונג קונג יודעת להציע המשכנו ליעד הבא שלנו, הפיליפינים  שעליו ארחיב שבוע הבא 🙂