איך להתאמן בבריכה באופן עצמאי? (והכוונה לא לאימון שחייה….)

בחורה עם מחשב נייד

כדי לעשות כושר, להיות בריאים יותר ולהרגיש טוב – לא צריך לקרוע את הכיס. אפשר גם להתאמן לבד – בתנאי שיודעים מה לעשות ועושים את זה נכון.

הכנו בשבילכם מספר טיפים ותרגילים איתם תוכלו לשפר סיבולת לב ריאה, לחזק את שרירי הליבה ואת שרירי הרגליים.

1.  אופניים קדימה (לעבוד בעיקר עם הרגליים – הידיים עוזרות לשמור על שיווי משקל).

חזרה לאחור בבעיטות קטנות קדימה.

* 4 חזרות.

2.  ריצה קדימה + ריצה אחורה (כמה שיותר עבודה של הרגליים, כמה שפחות לעזור עם הידיים).
* 4 חזרות.

3.  אופניים קדימה – רק רגל ימין, כנ"ל רק רגל שמאל.
* 4 חזרות

4.  אופניים קדימה – תנועה כמה שיותר גדולה עם הרגליים.
* 4 חזרות

5.  ריצה הצידה (הלוך ושוב)
* 4 חזרות

‼ הסרט במהירות X2 ‼ (זה לא קצב ההתקדמות הרגיל במים…)

[youtube https://youtu.be/nnAZY1fcwq0]

ענת גרבר
מייסדת ובעלים של "Tanaqua המרכז לספורט אקווה ג'ים". B.Ed בחינוך גופני (וינגייט) ונטורופתית מוסמכת. Tanaqua המרכז לספורט אקווה ג'ים, הוא ענף ספורט המתמקד בפעילות אירובית + כח באמצעות אימון במים, בדגש על מקצועיות, עדכנות, חדשנות, שיתוף ידע ויצירתיות.