יש לי שני פתרונות ליישום, מדליקים ועולים פחות מפרסומת.
אישית, יש לי את כל הנתונים ולא מעט קלישאות שמצביעים על כך שיש לי פוטנציאל להוציא כסף והרבה : אני אישה, אוהבת יצירה, יש לי 2 מתבגרים וזה אומר שבגדים שעלו עליהם בחודש שעבר לא עולים עליהם החודש, קונה משחקים ( בלי לשים לב למחיר),לא חוסכת בנעליים ובחזיות. בקיצור, אידאלית לחנויות.
אבל!!! בפועל זה לא מתקיים. ולא מטעמי חסכנות …
כשאני נכנסת לקניון, אני מוכוונת מטרה- רוכשת ויוצאת ( אני לא מסתובבת וקונה אימפלוסיבית). למעשה, אני התגלמות סיוטו של כל בעל קניון וחנות למרות שבפוטנציאל מערכת היחסים בינינו יכולה להיות אחרת לחלוטין. אני ועוד רבים שכמותי, לא יכולים להרשות לעצמם להסתובב פיזית בקניונים.
הפתרון שאני מציעה לכך קל, פשוט ומחזיר את הוצאתו הכלכלית מהר ואף משלש רווחים : בכניסה לקניונים תהיה אפשרות להציג תעודת נכה ובתמורה לקבל קלנועית מטעם הקניון להסתובבות בקניון ( מוזמנים להעתיק מאיקאה).
בחנויות(בעיקר של בגדים )…שם הפתרון הוא אפילו פשוט יותר. מדובר על פתרון שיקפיץ את אחוזי המכירה: שימו כורסאות מרווחות בכל חנות, לכל אלו שבאו ללוות את הקונה וכך למלווה לא תהיה בעיה להיות שעות בחנות והקנייה לא תהיה מהירה . הגדילה לעשות רשת castro – בכל סניפי הרשת שלה הציבו כורסאות. ניקח לדוגמה את ארה״ב ומדינות באירופה , למשל: איטליה, ספרד וגרמניה, שם בכל חנות ובקניונים יש כיסאות/ כורסאות ומושבים נוחים ומיוחדים למלווים בחנויות .
אני רוצה להדגיש שהכוונה שיציבו מקומות ישיבה בנוסף לכיסאות הקיימים בתאי ההלבשה (שגם לא תמיד קיימים בכל חנות)!
אז מה היה לנו על מנת להגדיל מכירות?!
1.קניונים – קלנועיות להשאלה
2. חנויות – מקומות ישיבה למלווים.
נכון, פשוט וקל?!?
אוטוטו פסח והחלפת הבגדים מחורף לקיץ זו ההזדמנות של בעלי הקניונים והחנויות לשנות גישה ולהגדיל רווחים בדרך פשוטה מאוד.
אולי מישהו מהעוסקים בתחום יקרא את הבלוג שלי וירים את הכפפה?? אולי…