איך יורדים במשקל

בחורה עם מחשב נייד

אחת מן השאלות היותר מחופשות באינטרנט חולשת על התחומים של הדיאטה, כאשר אנשים מחפשים ללא הפסקה אחר תפריטים שונים שאיתם הם יוכלו לנווט במבוך הזה של מוצרי מזון ולרדת במשקל. חלק בלתי נפרד מכל התהליך הזה כולל אימונים גופניים, ועד כמה שננסה להוציא את החלק הזה מן המשוואה, נראה כי ירידה במשקל אינה מושלמת בתוצאות אלמלא מבצעים גם את הפעולה הזאת.

מה כבר צריך לכלול תפריט לירידה במשקל כדי להגיע כמה שיותר לאותן התוצאות הנחשקות? קודם כל הוא צריך לכלול הרבה פחות. הרבה פחות פחמימות, הרבה פחות מאכלים מטוגנים, הרבה פחות מוצרים עתירי סוכר ונתרן. מה הרבה יותר? הרבה יותר מוצרים שאינם מעובדים, כמו ארוחות מבושלות טריות שכוללות ירקות שעברו בישול, הרבה יותר מים לשתייה, הרבה יותר קטניות בריאות ותוספת של פרי או שניים ליום.

אימונים גופניים כדאי להוסיף, אבל בהדרגה. לא בבת אחת. עם הזמן המאמץ יפחת ויהיה יותר פשוט להוסיף זמן או קושי לכל אימון שבוחרים לעשות. בהצלחה!