איך הסחר הסלולארי של סין מתקדם בהרבה מזה של המערב?

בחורה עם מחשב נייד

חברות כמו אלי-באבא, ווי-צ'אט וJD.com מתחדשות ללא הרף על מנת לספק את צרכיו של הצרכן הסיני", אומרת קאתי קסו, מנכ"לית חברת 'Capital Today'.

קסו טוענת שתושבי סין, שנולדו אחרי שנות ה- 80' נוטים לבזבזנות: הם מטיילים המון וכשהם נשארים בבית – הם קונים באינטרנט. רובם משתמשים בטלפונים חכמים כדי למצוא מידע עדכני על המותגים האהובים עליהם.

chinese-economy

 

לקריאת המאמר המלא בנושא הכנסו לבלוג של גיל הורסקי 

גיל הורסקי מתמחה בפיתוח מותגים וביצירת מוצרים חדשניים לקהל יעד ברחבי העולם. הפרויקטים שלו ברחבי העולם הקנו לו ניסיון בינלאומי בפיתוח ושיווק למדינות רבות.