איך בונים מועדון לקוחות

מועדון לקוחות

המועדון שיעשה את ההבדל

מועדון לקוחות הוא מועדון וירטואלי שמאגד יחד באותו מאגר נתונים את כל החברים של חנות או עסק מסוים. המועדון הזה הוא סך הכול מועדון הטבות, אף אחד מחברי המועדון לא באמת זוכה למפגש חברי מועדון עם כיבוד והופעות אלא ליחס מיוחד יותר מסתם לקוח רגיל.  מועדוני לקוחות מהווים הצלחה מסחררת ברחבי הכל העולם וניתן לראות כיצד עוד ועוד אנשים מעוניינים להצטרף למועדון לקוחות ואין להם אפילו בעיה לשלם על החברות הזו כמה עשרות שקלים בחודש. לפעמים עסקים קטנים רוצים להקים מועדוני לקוחות משלהם אך לא יודעים איך להתחיל ולמי לפנות.

איך בונים מועדון לקוחות?

  • מועדון לקוחות הוא מועדון חשוב ביותר להצלחת העסק וכדי לבנות אחד צריך ליצור קשר עם אחת ממחברות מועדוני הלקוחות. יש חברות כאלו למרות שזה לא ידוע לאדם הממוצע והן למעשה דואגות לכל מאגר הנתונים, להנפקה של הכרטיסים וגם לעצות כיצד לנהל אותו נכון. חברות אלו דואגות ליידע אתכם על כל מה שחדש בעולם מועדוני הלקוחות ומומלץ מאוד להתרשם מהפעילות שלה כדי להבין עד כמה היא חברה טובה.

 

  • אפשר להקים מועדון לקוחות לבד אך לשם כך תצטרכו ידע כיצד בונים מאגר נתונים וכיצד מתפעלים אותו בצורה נכונה ולמרות שעם ידע נכון זו יכולה להיות משימה מאוד קלה רוב העסקים בוחרים באפשרות של חברה שתבנה בשבילם.

 

  • כדי להקים מועדון לקוחות אתם צריכים כרטיס. הכרטיס הוא זה שילווה את הלקוחות שלכם בארנק שלהם וכך הם תמיד יזכרו אתכם. את הכרטיס הזה הם גם מעבירים כדי לוודא את הפרטים שלהם בקופה כשהם קונים. אתם תצטרכו להחליט האם הכרטיס הוא לשימוש אישי או לשימוש כללי, להחליט מהם דמי ההצטרפות וכמובן האם יש צורך לשלם דמי חבר חודשיים.

להחליט על המבצעים

עצם העובדה שיש לכם מועדון לקוחות זה טוב ויפה אך כדי לבנות מועדון לקוחות עליכם לתכנן אותו בצורה נכונה. מעבר לשיווק ולפרסום שחייב להיות איכותי ומקיף, כדי שלא רק לקוחות שמגיעים לקופה לקנות יידעו שיש לכם מועדון לקוחות חדש אלא כל לקוח פוטנציאלי, יש צורך לתכנן את המבצעים היטב כך שתרוויחו על לקוחות חוזרים שיקנו שוב ושוב ולתכנן כיצד למשוך אותם עם מבצעים מתאימים.