אז מה אני עושה כל היום?!?

בחורה עם מחשב נייד

בתקופה האחרונה מיקדתי את פעילות כתיבת התוכן והכתיבה העיתונאית לזירה אחת: בלוג נשים בעסקים שבנוי על כתבות תוכן ועל כתבות תדמית.

אבל מה זה בכלל כתבת תדמית?

כתבה חיובית שנכתבת בנימה עיתונאית מקצועית, בנושא שאת בוחרת, במטרה להבליט את הבידול שלך, ולחדד את מה שחשוב לך לשווק כרגע בעסק. בין שמדובר על מוצר חדש, שירות שאת משיקה או מבצע אטרקטיבי.

ההבדל בין כתבת תדמית לתוכן שיווקי, בא לידי ביטוי בכך שכאן לא נכתבים משפטים שמניעים לפעולה, אלא מידע ענייני, בגוף שלישי על העסק שלך. בכתבת התדמית את מאפשרת לכותב לספר על היתרונות שהשגת על המתחרים שלך, ועל הייחודיות שלך. כל כתבה נחתמת במספר הטלפון שלך ובקישורים רלוונטיים לנכסים הדיגיטליים שלך.

​מה טוב בזה?

​- הכתבה מבליטה את הסיפור האישי של בעלת העסק, המותג או המבצע. הכל בהתאם למה שמתאים לה.

​- הכתבה נשארת ברשת למשל שנה, כך שניתן לקבל חשיפה ממושכת לקוראי הבלוג.

​- ניתן לעשות שיווק מחודש בהתאם לצרכים של העסק.

​- בעלת העסק משתפת את הכתבה בנכסים הדיגיטליים שלה (אתרים, רשתות חברתיות, דפי נחיתה ועוד).

​- אני משתפת בנכסים הדיגיטליים שלי, כך שהמרואיינת נהנית מחשיפה כפולה של הקהל שלי ושלה.

​- הכתבות עוברות תהליכי רי-מרקטינג דרכי (קבוצות פייסבוק, אינסטגרם, סלונה, תפוצה בניוזלטר ועוד), כך שכל כתבה מקבלת מספר חשיפות במהלך    השנה.

​- ניתן לגזור מהכתבות פוסטים שיווקיים.

​- כל כתבה הינה תוכן שיווקי מדויק שמגדיר את הבידול של בעלת העסק.

​- ניתן להפיק מהכתבות הודעות לעיתונות ולעשות יח"צ אפקטיבי לעסק.

​- מערך שיווק מגוון, ולא עוד פוסט ברשת.

​- הכתבות עושות רעש ברשת ומשאירות אותך בתודעת לקוחותייך, ואף עוזר לך לחדור לקהלי יעד חדשים

​רוצות לשמוע עוד? מוזמנות להיכנס לבלוג: http://bit.ly/2Nq7mw8

 

כתבות תדמית

ליאת בכרך - עיתונאית וכותבת תוכן
עיתונאית וכותבת תוכן. בעלת הבלוג nashimbiz.com, שמכיל כתבות תוכן לנשים עצמאיות וכתבות תדמית לבעלות עסקים.