בעולם שבו האינטרנט הוא ערוץ שהולך ונעשה כמעט בלעדי עבור מידע, זה לא ממש חריג כי רואים עד כמה יותר ויותר עסקים מוקמים דווקא ברשת, ודרכה מנסים בעלי עסקים רבים להרוויח את לחמם. לצד הגדילה הזו של תעבורת מידע אונליין, זה נעשה צורך הרבה יותר מוגבר לשווק את העסק באופן הכי חכם שרק אפשר כאשר מנגד רמת התחרות רק הולכת ומאמירה לה.
מה יכולים כבר לעשות בצורה שונה? לעבוד עם האנשים אשר משתמשים להנאתם או לרווחה שלהם באינטרנט ולהביא על ידי תוכניות שונות של שיווק שותפים לכמה שיותר תנועה אל העסק שיכול רק להרוויח מכל עסקה ועסקה שנסגרה.
באופן שכזה למעשה יוצרים שיתופי פעולה שרק מסייעים לעסק לעשות עד כמה שיותר רווחים, ולא "יושבים על השמרים" ופועלים רק בדרכי שיווק שכל יתר האחרים כבר מכירים ועושים גם כן. כי אם המטרה היא לעשות עד כמה שיותר עסקאות, הרי שצריכים לחשוב בצורה יצירתית, ולהוציא קצת כסף עבור שותפות שמחזירה הרבה יותר מכך בכל פעם מחדש.