כמה עובדות על אוטומציה שיווקית:
1) פעם אחת וסיימתי? ממש לא!

מיתוס פופולרי על אוטומציה בשיווק היא כי צריך לבנות פעם אחת תהליך אוטומטי ולתת להכל להתרחש לבד.
למה זה מיתוס? אוטומציה שיווקית מצריכה טיפול מתמיד שיסייע לכך לעבוד ביעילות. יותר מדי חברות רוצות לחסוך על אופטימיזציה שוטפת וחושבים שהם יכולים לתת לאוטומציה שלהם לעשות את כל העבודה, לא בדיוק הדרך הטובה להשגת המטרות. אוטומציה שיווקית עובדת כתוסף בעל כוח רב לאסטרטגיית המכירות והאסטרטגיות הארגוניות ומאפשר לך לצמוח במהירות. זה לא אמור להיות משהו שאתה יכול להגדיר פעם אחת ולשכוח.
לדוגמה, לקחת דף נחיתה וביצעת בדיקת A / B . היתרון של זה שאתה יכול לבדוק 2 דברים או יותר כדי לראות מה עובד חזק / חלש עם הקהל שלך. אותה בדיקת נאותות נדרשת עם אוטומציית השיווק שלך. אתה צריך לבדוק מה הקהל שלך מגיב, איך האוטומציה עובדת ושאין תקלות, ולוודא שאת התוכן שאתה שולח הוא בסופו של דבר עושה את העבודה והופך לקוח פוטנציאלי ללקוח פעיל.