חדשות האוכל: אליפות הארץ לנשים באכילת המבורגרים

וגם יריד אוכל למען ילדי מהגרים, קרנבל ברזילאי בבן יהודה, עוד המבורגרים ועוד פרסים ולקינוח תופינים

המבורגר של לופט

ביום שני הקרוב, 27 בפברואר, בשעה 19:30 תתקיים במסעדת הבשרים לופט אליפות הארץ באכילת המבורגרים – לנשים בלבד. ומכיוון שמדובר בנשים, ההמבורגרים יהיו מיני-המבורגרים. הצופים בתחרות ייהנו גם הם מהמיני-המבורגרים, אבל הם יוכלו לאכול אותם בנחת, וכן ליהנות ממוזיקה, בירות ועוד. את הערב תנחה מעיין פורטר ויהיו בו שופטים מפורסמים שזהותם עוד לא ידועה. הזוכה, אגב, תקבל חופשה זוגית בצימר. לופט, משה בקר 15 ראשל"צ, 03-9563216.

המבורגר של מסעדת לופט. צילום: יח"צ

.

ביום ראשון, 4.3, בין השעות 15:00 ל-20:00 יתקיים בדיזנגוף אוכל יריד אוכל מיוחד, שכל הכנסותיו מיועדות לילדי מהגרים. ביריד, שהוא בשיתוף עם עמותת "ילדים ישראלים", יהיו כעשרה דוכנים, ובכל אחד מהם ימכרו מאכלים אותנטיים מרחבי העולם: בורמה, הודו, פיליפינים, טורקיה, קולומביה, ונצואלה, נפאל ועוד. את האוכל עצמו, שיהיה כולו צמחוני, יבשלו וימכרו המהגרים עצמם, שילבשו גם תלבושות מסורתיות. בנוסף יהיה גם דוכן של אוכל שהילדים הכינו בעצמם.

יריד אוכל לילדי מהגרים. צילום: יח"צ

.

במסגרת הקרנבל הברזילאי שמתקיים החודש בבר היין וויינברג (ובברזיל, כמובן), יתקיים בשישי הקרוב, 24 בפברואר, בין 13:00 ל-17:00 מעגל של 15 רקדני קפוארה, שיעשו שמח במקום. בזמן האירוע יוגש פיז'ואדה (תבשיל בשר ושעועית שחורה) וקפיריניה ב-50 שקל ועוד מנות ברזילאיות מיוחדות של השף אסי לוי. Wineberg בן יהודה 106 תל אביב, 03-5223939.

קרנבל בוויינברג. צילום: יח"צ

.

רשת מוזס ופפסי מקס יוצאים במבצע שבמסגרתו כל הזמנה (במסעדות או במשלוחים) בסכום של 50 שקל ומעלה תזכה בכרטיס השתתפות בהגרלה (סכום של 100 שקל יקנה שני כרטיסים וכך הלאה) שבה ניתן לזכות בחופשות זוגיות, מסכי פלזמה, טאבלטים, טיפולי ספא והפרס הגדול – מכונית. בנוסף, מי שיזמין בקבוק פפסי מקס יקבל עוד שובר הגרלה. המבצע עד 8 באפריל. לפרטים ולתקנון.

קסדיה במוזס (כי תמונה אחת של המבורגר במדור זה מספיק). צילום: שי בן אפרים

.

בשורה למי שלא יכול או לא רוצה להמתיק את הקפה שלו עם סוכר: ברשת אספרסו בר החלו להציע סוכרזית סטיוויה, ממתיק טבעי שמבוסס על צמח הסטיוויה.

סוכרזית סטיוויה. צילום: יח"צ

.

ומשהו הביתה

חברת אחווה הוציאו לאחרונה נשנושי קפה משובחים במיוחד, שעונים לשם החביב "תופינים עם שקדים". מדובר בעוגיות דקות וקשות שמשובצים בהן שקדים ויש להן רמז קינמוני. בניגוד לקומוניקט שמבטיח שהתופינים האלה מתאימים גם לילדים, אל תבנו על זה. מבוגרים, לעומת זאת, יהנו מהם מאוד.

תופינים עם שקדים של אחווה. צילום: יח"צ