DESIGUAL – קמפיין סתיו/חורף 2018, צילום : יח"צ Desigual
Desigual –השוני שלנו הופך אותנו לשווים
המותג הספרדי הבועט התגאה מאז ומתמיד בשוני שלו בהשוואה למותגי אופנה אחרים וסולידיים יותר. השונות הזאת היא למעשה סימן היכר מרכזי של המותג והיא שנותנת לו את החופש לערבב הדפסים וצבעים, בנועזות היוצרת זהות ייחודית שקשה לחקותה. קמפיין חורף 2019 מדגיש יותר מתמיד את הצורך לברוח מקונבנציונליות, לחגוג את השוני ולדרוש גיוון, שוויון וסובלנות. אלה הם ערכים יפים וראויים בהחלט, אבל אנחנו כאן קודם כל בשביל הבגדים.
הצבעוניות העזה ועתירת ההדפסים של המותג, יכולה להיות מרתיעה לפעמים במבט ראשון, אבל בין פריטים קולקציית חורף 2019, יש פריטים מוצלחים שגם פאשניסטות תשמחנה לאמץ כמו שמלות שיפון פרחוניות בסגנון בוהו שיק, מגוון סריגים וג'קטים צבעוניים, בשילובי הדפסים אתניים וכמובן את ג'קט האובר סייז ג'ינס הנהדר, עם הדפס מיקי מאוס אופנתי על הגב, במהדורה מוגבלת. אייקון המיקי מאוס מבצבץ גם בפריטים נוספים בקולקציה, כמו חולצות ג'ינס וסווטשרים.
ב-Desigual מבקשים ממך להיות גאה בשוני שלך ולחלוק את הכוח בלהיות שונה וייחודי – סבבה.
ניתן להשיג ברשת חנויות DESIGUAL ברחבי הארץ
DESIGUAL – קמפיין סתיו/חורף 2018, צילום : אינסטגרם Desigual
DESIGUAL – קמפיין סתיו/חורף 2018, צילום : יח"צ Desigual
DESIGUAL – קמפיין סתיו/חורף 2018, צילום : אינסטגרם Desigual
DESIGUAL – קמפיין סתיו/חורף 2018, צילום : אינסטגרם Desigual
DESIGUAL – קמפיין סתיו/חורף 2018, ג'קט מיקי מאוס במהדורה מוגבלת 1529 ₪ צילום : יח"צ חו"ל
BeGood ני יורק – הטייץ האיטלקי שמבטיח להוריד לך עד 4 ס"מ בהיקפים
אל תרמנה גבה סקפטית. זה ממש לא עוד טייץ רגיל. הפיתוחים הטכנולוגיים מולידים חידושים גם בתחום הטקסטיל והבד ממנו עשויים הטייצים האלה – המיובאים ממילנו – הוא באמת מדהים. זהו פרי פיתוח מחקר שוויצרי איטלקי בתחום הטקסטיל הקוסמטי ובמינוח המקצועי Dermofibra Cosmetics וזהו הדבר הבא בעולם הבדים. ראשית הבד מכיל רכיבי טיפוח המיועדים לעבוד על הזנת העור תוך כדי לבישה (ויטמינים A, E קפאין ואלוורה) וכולל סיבי כסף באזור המפשעה למניעת חיכוך וקריסטלים אורגניים, ייחודיים, השזורים בתוך הבד ואמורים להמריץ את מחזור הדם, לשפר צלוליטיס ועל הדרך לסייע בהצרת היקפים עד 4 ס"מ.
את מותג הטייצים החדש והאטרקטיבי BeGood ניו יורק, הקימו צמד האחיות רות ופיאונה שניאורסון. רות (22) הייתה בעבר מנכ"לית מותג הקוסמטיקה ותוספי המזון הבינלאומי "נונה קוסמטיק" שהקימה אם המשפחה ד"ר נונה. במהלך ביקור באחת התערוכות למכשור קוסמטי באיטליה, נתקלה שניאורסון בתצוגת ענק של טייצים שהייתה תמוהה בעיניה בתוך תערוכת הקוסמטיקה. הסקרנות גרמה לה להתוודע לבעל החברה, בחור איטלקי שסיפר לה שזהו לא עוד מותג, אלא חברה שמתמחה קודם כל בפיתוחים טכנולוגיים שהם מיישמים ומעבירים לתחום הבדים והאופנה. ההתלהבות של שניאורסון מהמותג שגילתה, גרמה לה להקים את מותג BeGood ניו יורק. האחות פיאונה שחייתה 15 שנה בניו יורק נקראה לדגל ועובדת לצידה של רות כמנהלת המותג והשתיים מבטיחות שהטייצים הביונים' הם רק ההתחלה. פריטי המותג הנמכרים און ליין בלבד. ביולי הושק האתר המקוון בניו יורק ועכשיו גם בישראל. כאמור לדברי המנכ"לית הצעירה(22) מחכים לנו מעבר לפינה עוד פיתוחים טכנולוגיים מדהימים(רמז לקראת הקיץ: כנראה בגדי ים). ועם כל אלה לא מספיקים, הטייצים סופר איכותיים ומחמיאים במיוחד לגוף.
בנוסף לחדשנות הכוונה היא להפוך את הטייץ לבגד המתאים לכל שעות היממה, כפריט בייסיק נוח וקל ללבישה בשעות היום וגם כפריט קולי ואופנתי לשעות הערב.
BeGood ני יורק (צילום: יח"צ)
BeGood ני יורק (צילום: יח"צ)
מחירים: 799.00 ₪ – 439.00 ₪
BeGood ני יורק – ניתן להשיג: באתר (האתר בישראל); פייסבוק: BeGood NY; אינסטגרם: begoodny
נאוטיקה
נאוטיקה – חורף 2019 – שמלות 499 ₪ כל אחת (צילום: דנה קרן)
מותג הלייף סטייל הבינלאומי נאוטיקה, מציג בקולקציית הנשים לחורף 2019 את שילוב ההשפעות הקבוע מהעולם הימי המזוהה עם מורשת המותג, באיפוק הקלאסי והבלתי מתיימר שהם מתמחים בו. כמו תמיד הפריטים סופר איכותיים ובכולם בולטת נינוחות קלילה ומראה נקי וקל ללבישה. מבחר השמלות בקולקציה ניכר בצבעוניות חורפית מחמיאה של כחול נייבי, שחור, סגול ואדום והדפסי פסים גרפיים ולצידן חולצות שיפון מוצלחות, מעילים וסריגים באיכות בלתי מתפשרת.
אותם אפיונים של איכות, נקיון ושילוב אלמנטים קטנים מהעולם הימי, חוזרים גם בקולקציות הגברים והילדים של המותג (פריטים מתוקים במיוחד) כולל הדפסי לוגו ענקיים, כיאה לאחד הטרנדים החזקים של החורף הקרוב.
מחירים: 549 ₪ – 179 ₪ (*בחנויות יש כבר תחילת מבצעי סוף עונה ויתכן שוני במחירים)
ניתן להשיג ברשת נאוטיקה, רשת אמפוריום ברחבי הארץ ובאתרים: נאוטיקה וברנדיז
נאוטיקה – חורף 2019 -בגדי ילדים. מימין: שמלה 149 ₪; מעיל קפוצ'ון עם לוגו המותג 349 ₪; שמלה עם לוגו המותג 159 ₪ (צילום: סשה דרוייגור)
Le coq sportif; ניו ארה ופינגווין
חברת אלוף ספורט, הינה בעלת הזיכיון הבלעדי בארץ ליבוא מספר מותגי ספורט ולייף סטייל מובילים בעולם: מותג הספורט הצרפתי הנחשב Le coq sportif המזוהה עם סמל התרנגול, עבר לאחרונה מתיחת פנים אופנתית ושונה מעט, תוך שנוספו לצידו שלישיית צבעי הדגל הצרפתי בכחול, אדום ולבן, החוזרים על עצמם באופנים שונים לאורך כל פרטי הקולקציה המדליקה במיוחד.
כל פריטי המותג הספורטיבי מעוצבים עד הפרט האחרון ונתפרים באיכות תפירה גבוהה ובלתי מתפשרת על-מנת להעניק נוחות מקסימלית לצד סטייל אופנתי, כיאה למותג שלובשים ספורטאי צרפת המקצוענים. הפריטים וכן נעלי הספורט היפיפיות לנשים ולגברים, עשויים מחומרי הגלם האיכותיים והחדשניים ביותר ומבטיחים עמידות לאורך זמן.
קולקציית חורף 2019 של Lecoq sportif מתאפיינת במראה חורפי אך חמים המשלב בין צבעוניות של אדום בוהק, כחול רויאל, לבן, ירוק זית ושחור, במגוון אאוטפיטים ספורטיביים אך בעלי טאץ' אלגנטי מתוחכם. כאמור סמל התרנגול השובב והחדש/ישן מככב ותוכלו למצוא אותו על נעליים, חולצות ומכנסיים. כל הפריטים המגיעם לארץ מותאמים לחורף הישראלי הקל יותר מהחורף האירופאי.
ניתן להשיג: בחנויות המובחרות ברחבי הארץ; פייסבוק; אינסטגרם
לה קוק ספורטיף (צילום: יח"צ חו"ל)
לה קוק ספורטיף (צילום: יח"צ חו"ל)
לה קוק ספורטיף (צילום: יח"צ חו"ל)
לה קוק ספורטיף (צילום: יח"צ חו"ל)
לה קוק ספורטיף (צילום: יח"צ חו"ל)
NEW ERA
ניו ארה – חורף 2019 (צילום: יח"צ)
מותג הכובעים האמריקאי NEW ERA אשר נוסד בניו יורק, נחשב לאחד מ-20 המותגים החזקים בעולם ולא בכדי. ספורטאי הליגות המפורסמות בארה"ב חובשים את הכובעים הללו בשעות הפנאי ובשעות העבודה שלהם וסמלי הקבוצות הנחשבות ביותר מתנוססים על הכובעים. גם כאן המילה האחרונה בקולקציית חורף 2019 היא על שיק אורבני לצד חידושים טכנולוגיים והקולקציה כוללת כובעי קסקט סרוגים וכאלה העשויים מעור. הצבעוניות והמבחר כרגיל מדהימים וכוללים גם כובעי סריג חורפיים וסופר קוליים לנשים ולגברים.
מחירים החל: מ 99 ₪ ועד 199 ₪ ומבחר פריטי לבוש במחירים הנעים בין 299.90₪ ועד 599.90 ₪.
ניתן להשיג: ניתן להשיג בחנות הדגל של ניו ארה בדיזינגוף סנטר ובחנויות האופנה ברחבי הארץ
ניו ארה – חורף 2019 (צילום: יח"צ)
ORGINAL PENGUIN
פינגווין – חורף 2019 (צילום: יח"צ חו"ל)
עוד מותג בינלאומי (לגברים בלבד הפעם. מה יש? גם להם מגיע) המאופיין בלוק קז'ואל ספורטיבי ואיכות בלתי מתפשרת, הוא ORGINAL PENGUIN. בחו"ל זהו מותג החביב על לא מעט סלבריטאי על ודיי אם נזכיר את בראד פיט שצולם לא פעם עם חולצות עליהן ניתן היה לראות בברור את הפינגווין הקטן הוא סמל המותג. לפריטים בקולקציית חורף 2019, יש אפיל אורבני צעיר, טרנדי וצבעוני אך יחד עם זאת הם משדרים משהו קלאסי ומאופק, שרוב הגברים יכולים להתחבר אליו.
טווח מחירים: 149.9 ₪ ועד 599.90 ₪
ניתן להשיג: בחנויות מובחרות ברחבי הארץ; אתר; אינסטגרם; פייסבוק
פינגווין – חורף 2019 (צילום: יח"צ חו"ל)
LEE
Lee- חורף 2019 (צילום יח"צ חו"ל)
מעצבי המותג האייקוני Lee חפרו ולמדו את הארכיון המרשים של המותג ובחרו כמה מדגמי העבר המנצחים עם פרשנות המותאמת לימינו, כהשראה לקולקציית חורף 2019. כמו תמיד, מותג Lee נאמן לעצמו כחלוץ מותגי הג'ינס וממשיך לחדש עם רגל אחת בעבר ועין צופיה לעתיד. ההשראה בקולקציית הנשים והגברים מגיעה משנות ה-80 וה- 90. פריטים מגניבים בסגנון וינטג' ונגיעות ספורטיביות ואורבניות. כך ניתן לראות בין השאר בקולקציות פריטים מבד הקורדרוי, מעילי ג'ינס, פרשנות חדשה למעיל הטייסים הקלאסי, וסמלי לוגו נועזים. בקולקציית הגברים חודש ז'קט Lee® Storm Rider. הוא פותח בשנת 1953, והעונה הוא מופיע עם צווארון קורדרוי ובטנה מפוספסת הדומה לשמיכה בסגנון מסורתי מאלסקה. זהו אחד הפריטים האיקוניים ביותר של המותג, למביני עניין.
טווח מחירים: ₪ 119- 749 ₪
Lee – להשיג בחנויות האופנה המובחרות ובחנות הדגל של Lee ברחוב דיזינגוף 246, ת"א
Lee- חורף 2019 (צילום יח"צ חו"ל)
Lee- חורף 2019 (צילום יח"צ חו"ל)
לי קופר
מותג "לי-קופר", מתמחה בג'ינס וידוע באיכויות ובשימוש בטכנולוגיות חדישות ומתקדמות לייצור בדי ג'ינס ייחודיים משיק את קולקציית הנשים לסתיו חורף 2018/19. הדנים הכחול חוזר במגוון כביסות ושטיפות ומתאפיין בסיומות אסימטריות פרומות וקרעים לצד ג'ינסים חלקים ללא קרעים. כל הג'ינסים עשויים מבדים איכותיים המחטבים ואוספים את הגוף.
גזרות הסקיני מחולקות לפי גובה המפשעה: LOLA- גזרת סקיני גבוה המשווה מראה רגליים ארוכות; PEAR- גזרת סקיני גובה אמצע; SUPER RAVE- גזרת סקיני מותן נמוכה, גזרה זו חוזרת בגדול מכיוון שהמגמה העולמית היא ג'ינס יותר נמוך ופחות ג'ינסים גבוהים; MONA- גזרת גירלפרנד ,מפשעה לוז ורגל צמודה.
פריט משלים למכנסי הג'ינס בקולקציה הינו בגד הגוף. ניתן למצוא בקולקציה מגוון בגדי גוף מחומרים שונים, כגון קטיפה וכן מבד כותנה עם קשירה בחלק הקדמי. לצד הג'ינסים חולצות ג'ינס צמודות, שמלות ועוד פריטים בצבעוניות של ורוד מעושן, אפור, חאקי ונייבי עם נגיעות אדומות. העונה הורחבה מאוד קטגוריית הז'קטים והמעילים בלי קופר וקבוצה זו מציעה מגוון של ג'קטים ומעילים, כגון מעילי פוך עם פרווה בכובע, מעיל פוך אדום, ג'קטים מ-PU בבורדו, שחור וכסף, ג'קטים מג'ינס, החל מאפור ועד כחולים, שחורים, ו-RAW בגזרות שונות ובאורכים שונים. כולל מעיל עור אמיתי ואיכותי במחיר של ₪ 899.90.
מידות הקולקציה: ג'ינסים- 22-34; טופים: XS-L; נעליים: 37-41
טווח מחירים: ₪ ₪169.9-299
להשיג ברשת לי קופר; אתר
לי קופר נשים- חורף 2019. ג'ינס 299.90 ₪ (צילום: עדי עוזיאל )
לי קופר נשים- חורף 2019. גקט ג'ינס 299.90 ₪ (צילוםטל טרי)
לי קופר נשים- חורף 2019. ג'ינס 249.90 ₪ טי שירט קטיפה 89.90 ₪ (צילום: נועה סלטי)
Wrangler – גיבור על חדש מגיע למותג הדנים
קולקציית חורף 2019 של מותג הדנים Wrangler (צילום: יח"צ)
80 שנה אחרי שסופר-מן נולד, מותג הדנים Wrangler מוציא גיבור על חדש ומקורי המתנוסס על החולצות והסווטשירטים של המותג בקולקציית חורף 2019 החדשה. SUPER STONEWASH זהו גיבור העל הפרטי של המותג. הקולקציה מאופיינת בניחוח רטרו שבא ליידי ביטוי בסגנון ה"Stone Wash" המזוהה עם שנות השמונים אשר על שמו קרוי גיבור העל החדש. הליך ה-STONE WASH הוא ייצור ג'ינס בעזרת אבנים גדולות, שמעניק לבד הקשה רכות וגמישות ומראה שחוק ואופנתי, בדיוק כמו גיבור העל החדש של המותג- קשוח מבחוץ, אך טוב לב מבפנים ומוכן להציל את העולם בכל רגע. הפריטים בכיכובו של גיבור העל החדש, מאופיינים בשפה וויזואלית אשר שואבת השראה מעולם הקומיקס: בלוני השיחה, קולות הפיצוץ הציוריים והצבעוניות הבולטת שהופכים אותם לכיפיים ושובבים ובעלי אמירה הומוריסטית.
טווח מחירים: ₪ 89- 2599 ₪
להשיג בחנות הדגל בגן שמואל ובוטיקים ברחבי הארץ.
קולקציית חורף 2019 של מותג הדנים Wrangler (צילום: יח"צ)
קולקציית חורף 2019 של מותג הדנים Wrangler (צילום: יח"צ)
*