שעה קדימה, או שעה אחורה? מה זה משנה כשעונדים שעון אופנתי

לקראת המעבר לשעון הקיץ ב – 25 למרץ, הנה כמה מהטרנדים בקולקציות השעונים החדשות של קיץ 2016

בחורה עם מחשב נייד

bar-refaeli-hublot-big-bang-sugar-skull-2015-photo-shoot-3
 שעון התחרה החדש והנועז של מותג שעוני היוקרה HOBLOT שבר רפאלי היא הפרזנטורית שלו
קיץ 2016 יתחיל אצלנו באופן רשמי ב-25 למרץ, בשעה 02:00 לפנות בוקר, כאשר נזיז את המחוגים שעה אחת קדימה לשעה 03:00 וכך ייכנס לתוקפו שעון הקיץ שיימשך עד ה-30 באוקטובר. החדשות הטובות הן שהימים יתארכו ונזכה לשעות רבות יותר של אור ושעות שיזוף… לקראת הקיץ משיקים מותגי השעונים הגדולים, קולקציות חדשות המשיקות לטרנדים המובילים בעולם האופנה.

הטרנד הויקטוריאני -תחרה

bar-refaeli-hublot-big-bang-sugar-skull-2015-photo-shoot-4

מותג שעוני היוקרה HOBLOT שבר רפאלי היא הפרזנטורית הנשית הראשונה שלו (המותג מקושר בדר"כ עם פיגורות ידועות מעולם הספורט ומרוצי המכוניות של פורמולה1) משיק שעון תחרה מדהים לנשים: BRODERIE SUGAR SKULL. השעון צבעוני ונועז, בהשראת הטרנד הוויקטוריאני ומעוצב באופן ייחודי במראה של תחרה שחורה וצבעונית. העיצוב מתכתב גם עם טרנד ההלבשה התחתונה, אשר לוהט העונה על מסלולי המעצבים. השעון שובר את הקודים המקובלים בעיצוב שעונים ויוצר עיצוב נשי המתכתב עם מגמות עכשוויות.

שעונים3

קוטר השעון 41 מ"מ והוא עמיד למים עד 10 בר. הצבעוניות נועזת בסגול, ורוד, צהוב וירוק ועל גבי לוח השעונים, יש אייקונים שעומד כאנטיתזה לנשיות- גולגולת וערבסקות על סאטן משי – המדגישות את הפן הגברי שמזוהה עם שעוני המותג. רקע השעון שחור כפחם עם רצועת גומי, במטרה לגרום לצבעים הזרחניים לבלוט.

מחיר : 72,000 ₪

 ניתן להשיג בהזמנה אישית בלבד ברשת אימפרס

 טרנד הפרחים

ממש כמן הדפסי הפרחים והעלים שנראו בקולקציות אביב/קיץ אצל רבים ממעצבי העל, מסתבר שבקיץ הקרוב יהיה טרנד הפרחים קו מוביל גם במותגי השעונים. דניאל רחום מנהלת השיווק של קבוצת רולטיים – המייבאת ומשווקת חלק מהמותגים שוויצרים המובילים בעולם ומגוון של שעוני יוקרה מעדכנת: "כי את טרנד הפרחים נראה במספר אלמנטים: גב הרצועה, לוח מחוגי השעונים והשעון עצמו שיקבל השראה מעולם זה".

במותג שעוני האופנה השוויצרי – SWATCH משיקים הדפסי עצים, עלים ופרחים בקולקציית אביב 2016: סדרת השעונים כוללת איורים בשלל סגנונות וצבעים, שמתכתבים עם הטבע. הצבעים הבולטים בקולקציה הם: ירוק, כחול- תכלת, בורדו וכתום וחום. בסדרה ניתן למצוא שעונים עם רצועות סיליקון ורצועות מתכת בצבעי הזהב או הכסף. הקולקציה מציעה שעונים במגוון גדלים אך יחד עם זאת עדינים ונשיים כאחד, והעיצוב שומר על מראה יומיומי קז'ואלי, המקפיץ את הטוטאל לוק בהבזק צבעוני.

Recently Updated131

טווח מחירים:  החל מ-  289 ₪

ניתן להשיג בחנויות סווטש ברחבי הארץ

הטרנד המטאלי, שבולט בעיקר בגוונים של זהב

טרנד בולט נוסף העונה הוא צבע הזהב, שתמיד עובד חזק בשעונים ונשאר על זמני אך השנה, הוא מסתנכרן במיוחד עם הטרנד המטאלי/המוזהב שבולט גם בקולקציות המעצבים. את גווני הזהב ניתן לראות במותגי שעוני היוקרה של הובלו, אומגה, לאונג'ין וגוצ'י וכן גם במותגי שעוני אופנה כמו: קלווין קליין, סווטש, אובקו ואן קליין.

שעונים7

משמאל:  סדרת השעונים Calvin Klein המאופיינת בעיצוב נקי ונשי במיוחד, כשגוף השעון עשוי מנירוסטה מלוטשת בצבעי זהב, כסף או זהב ורוד (בתמונה האמצעית למטה). הקולקציה כוללת בתוכה שלוש סדרות: Class, Drift ו- Step. הרקע של לוח השעון הוא בצבעי לבן, לבן פנינה או שחור בהתאם לצבע הרצועה והוא מעוטר בלוגו דיסקרטי של המותג בשעה 12. מימין: שעון עם צמיד זהב של לונג'ין (7,755 ₪). 

טווח המחירים: 1,605 ₪- 2,135

שעונים6

מימין: שעון זהב אדום של גוצ'י -6,145 ₪ ומשמאל שעון זהב קלאסי של אומגה – 65,335 ₪

שקוף

טרנד כ"כ מדליק, חבל רק שמותג שעוני היוקרה HOBLOT משיק באופן רשמי את הדגם השקוף והנהדר הזה לגברים בלבד. ה- BIG BANG UNICO SAPPHIRE מעוצב באופן ייחודי ושונה בנוף של הובלו: מראה שקוף, כאשר כל המנגנון הפנימי מהווה את עיקר עיצובו. השקיפות מקדשת את הארכיטקטורה המהוללת של הדגם האייקוני של המותג BIG BANG ומנגנון השעון עשוי ספיר קריסטל החושף את ליבת השעון ועמיד במים עד 50 מטרים. ולמרות שהובלו משווקים את השעון לגברים "שלא מסתירים דבר" (ומזל שהעיצוב המוצלח, מפצה על הקלישאה העלובה) אין שום מניעה שגם אתן תענדו אותו – כלומר למי שיכולה להרשות לעצמה את המחיר המטורף כמובן.

שעונים4

מחיר השעון: 266,000 ₪

ניתן להשיג בהזמנה אישית בלבד ברשת אימפרס בסניף רמת אביב

LESS IS MORE

גישה שמיישרת קו עם מגמות מינימליסטיות, קווים נקיים/ קלאסיים ומגמות עיצוב סקנדינביות. שעון דניאל וולנגטון צילום רוזה סיינסקי 565שח

שעון בקוים נקיים ומינימליסטיים של דניאל וולינגטון – 565  

שעונים8

מינימליזם בשעון של אובקו מימין –  805 ₪ ושל מותג ELLE מבית רויאלטי 480 ₪

ספורט אלגנט

מגמת האתלז'ר (הזליגה של בגדי ספורט והפנאי לחיי היום יום) שתפשה תאוצה באופנה, מחייבת התאמה של אקססוריז מתאימים. ברשת התכשיטים ה.שטרן משיקים לקראת האביב שעון חדש באווירה ספורטיבית! שעון ה- GOLDEN BROWN מצטרף לסדרת שעוני היוקרה הספורטיביים של המותג. גוף השעון בעיצוב נשי, 34mm, עשוי פלדת אל חלד בציפוי בצבע זהב בגימור מט בשיטת  PVD, מחמיא לכל סטייל ושיק אופנתי.

ברקע המחוגים של שעון ה- GOLDEN BROWN יש אפקט מיוחד – צבעו של גוף השעון משנה את הגוון שלו מחום כהה לגווני שמפניה, המדמים צבעי שקיעה באביב. יהלום קטן המשובץ בשעה 12, מעניק טאץ' מתוחכם ומחוג השניות בצבע קורל – הצבע של העונה הקרובה – מוסיף אלמנט מרענן לשעון היוקרתי.

שטרן

שעוני ה – GOLDEN BROWN של רשת ה. שטרן בהשקה אביבית – 3,775  ₪

המראה הגברי

למי אכפת שהשעונים האלה משווקים בהגדרה לגברים, כאשר גם נשים שאוהבות את הסגנון יכולות לענוד אותן. רצוי עם חולצת כפתורים מכותנה לבנה ופריכה, עם חיתוכים מעניינים, שבקיץ הזה הן טרנדיות במיוחד וחצאית עיפרון או מכנסיים גבריים רחבים.

עדי

מותג השעונים "שעוני עדי" הינו בעל הזיכיון למותג שעוני היוקרה סיטיזן שחוגג 40 שנה למנגנון הסולארי ECO DRIVE. המנגנון  נמצא בקולקציית השעונים החדשה לקיץ 2016 ומאפשר טעינה סולארית מכל מקור אור, על מנת לא להחליף סוללה בכלל.

מימין בתמונה: שעון סיטיזן אקו דרייב בעיצוב אלגנטי ושילובים מטאליים של כסף וזהב – 9990 ₪ ומשמאל שעון סיטיזן אקו דרייב עם רצועת עור חומה ומסגרת זהב – 1990 ₪

ניתן להשיג בחנות המפעל בקיבוץ קבוצת יבנה, חנויות נבחרות ובאתר המקוון

שעונים9 מימין: לאונג'ין 2990 ₪, באמצע לאונג'ין 6,660 ₪ ומשמאל לאונג'ין 4745 ₪

ניתן להשיג ברשת חנויות אימפרס והחנויות המובחרות ברחבי הארץ

למידע נוסף על הסניף הקרוב לביתך: 1-599-523333 או לרכישה באתר אימפרס

צילומים: יח"צ

*

מתוך הבלוג של אלישבע כספי

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.