והעסק הזה הוא אני

זוכרת איך נכנסתי לזה, לאט לאט, תמיד אהבתי לארח, תמיד אהבתי אנשים, אך אף פעם לא ישבתי ופנטזתי שיהיה לי בית מלון

יש לי בית מלון, איזה כיף לכתוב את זה, להגיד את זה, אם היו שואלים אותי לפני עשר שנים, במה אעבוד והאם יהיה לי עסק משלי, לא הייתי יכולה לדמיין שזה יהיה בית מלון.

זוכרת איך נכנסתי לזה, לאט לאט, תמיד אהבתי לארח, תמיד אהבתי אנשים, אך אף פעם לא ישבתי ופנטזתי שיהיה לי בית מלון.

אני בכלל רציתי להיות בלוגרית, שמסתובבת בארץ ובעולם וחולקת את כל הטוב הזה גם לאחרים, שגם ככה כולם היו פונים אלי בשאלות לאן ללכת לחגוג יום הולדת, או לנסוע לחופשה החלומית הבאה.

בסביבות גיל 40, עשיתי שינוי והתחלתי ליישם כמה מהאהבות החדשות שלי, למדתי צילום, התחלתי לכתוב בלוג, לעשות ספורט, להיות במודעות אחרת, הסתובבתי לי להנאתי ונתתי השראה להמון נשים בדרך.

באותה תקופה בערך, בעלי נכנס לתחום הנדל"ן, יחד עם בן דודו, הם התחילו עם בניין שהפכו אותו למלון דירות וכך נכנסנו לתחום התיירות. באופן טבעי, הם ביקשו ממני לעזור בכל הנוגע לניהול הזמנות ואני איך לא, תרמתי את חלקי בעסק המשפחתי והתמסרתי ישר.

קריירת הבלוגרית שמסתובבת בעולם הסתיימה עוד בטרם התחילה, אך מצאתי את עצמי נהנית ומפתחת עוד ועוד את העסק.

לימים, כשרצינו יותר וחשבנו להרחיב את העסק, עלה הרעיון להקים בית מלון חדש, מלון אמיתי, עם דלפק קבלה ועובדים, כזה של הביוקר. בחרנו את המיקום בקרבת מת"ם פארק ההייטק הגדול בכניסה לעיר וייעדנו אותו לאנשי עסקים.

gallery%2Fצוות+מנצח%2Fys+(58)

gallery%2Fצוות+מנצח%2Fys+(2)

היום כאשר בית המלון כבר עובד כמעט שלוש שנים, קשה לי לדמיין את עצמי עושה משהו אחר. אין אדם שנכנס למלון ולא אומר לי שאני זה המלון. אני חיה את המלון 24 שעות ביממה, חגים ושבתות, ימים ולילות, כנסים ולינות, אני זה המלון.

אני מכירה את האורחים, לעיתים מקבלת אותם ומלווה אותם לחדרים, האורחים החוזרים כבר מזמן הפכו למשפחה, לחברים, יש להם קו ישיר אלי, אני יוצאת איתם לבלות, עושה להם סיורים ומשמשת לעיתים קרובות כשגרירה של העיר.

היחס האישי שלי נותן את הטון, ואני מעבירה את זה גם לעובדים, כאן אני יכולה לבוא לידי ביטוי, כאשה של אנשים, שאוהבת לארח, להכיר, לתת שירות ולהעניק חוויה אחרת, המוטו שלי תמיד היה שנכנסים כאורחים, עוזבים כחברים וחוזרים כמשפחה.

וההישג הכי גדול שלי, שבו אני הכי גאה, שמעבר לזה שאני עובדת עם בעלי באותו העסק, הצלחנו להכניס את כל המשפחה, שתי הבנות שלנו עובדות במלון, הגדולה מנהלת את המלון והקטנה שהשתחררה לא מזמן מהצבא, עובדת בקבלה, אין כמו הילדים שלך, שיהיה להם אכפת מהעסק כמוך.

העסק הזה הוא אני ואני בכל המסע הזה תמיד מי שאני, הצלחתי להביא את עצמי, את ה"בלוגריות", את הקשרים, האהבות ואת הידע שלי ולשלב את כולם בעסק ובחיים האמיתיים.

gallery%2Fצוות+מנצח%2Fys+(32)

צילומים: יפית שקאלו

מוזמנים להיכנס:
פייסבוק:
https://www.facebook.com/LaCapellaHaifa
אינסטגרם:
https://instagram.com/lacappellahotel?r=nametag

דפנה אולמן בארי
בשנים האחרונות, תמיד כששאלו אותי מה מאפיין אותי, הדבר הראשון שעלה לי - שאני אמא, קודם כל אמא, לפני אישה, לפני רעייה, לפני דפנה המצחיקה, דפנה המוכשרת, אמא. גם עכשיו אני אמא רק שעכשיו אני אמא מתבגרת, וואו ומעכשיו גם סבתא מתבגרת, סליחה סבתא צעירה, אמא לשתי בנות ממש גדולות כבר, לא יאומן, איך הזמן עובר מהר. עכשיו הועלתי בדרגה, גם אני מתבגרת, סבתא מתבגרת. ולמרות שאני הכי עסוקה בעולם, עדיין יש לי זמן לכל הדברים והחיים שלי מלאים מכל הטוב שיש, אשמח לשתף אתכם.