אז מה היה לנו השנה (או סיכום מרגש קטן..)

רגע לפני שמתחילה לה שנה חדשה, הנה כמה מהרגעים הכי מיוחדים מהשנה הנוכחית.

הכי מרגש:
זאת הייתה שנה מיוחדת בה בתחילתה הבת הגדולה שלי השתחררה מהצבא, וכעת בסיומה, הבת הקטנה שלי קיבלה את הצו הראשון שלה… קשה לי להאמין שגם זה הגיע כבר.

הכי גאה בעצמי:
שנה שבה שיניתי את הרגלי התזונה שלי, והפכתי לטבעונית, אני כל כך מאושרת מאז, וזה עושה לי כל כך טוב. המטבח שלי מגוון, אני לומדת כל יום מתכונים חדשים. זוהי השנה הראשונה שחגגתי את כל החגים כטבעונית, שנסעתי לחו"ל כטבעונית, והסתדרתי בכל מקום מצוין.

שנה בה התחלתי לעשות ספורט בהתמדה, באהבה וכדרך חיים, והתחלתי לחיות בעוצמה ממש. במקביל ירדתי במשקל, ואני מרגישה מצוין.

הכי התפתחות והעצמה אישית:
שנה בה למדתי במסגרת קוד המנצח כל כך הרבה דברים חדשים, הכרתי כל כך הרבה חברים לחיים, שיניתי כמה סיפורים פנימיים, ולמדתי מה מקדם אותי. כמו כן, זכיתי להיות חונכת ולתת השראה ולהביא ערך לכל כך הרבה אנשים.

שנה שבה השתתפתי וביקרתי בכנסים, בירידים, ופיתחתי שוב את תחומי העניין שלי שאני אוהבת, חזרתי ליצור, לכתוב בבלוג ולצלם.

שנה שבה פרצתי כמה גבולות בים, באוויר וביבשה, גלשתי על סאפ, נסעתי ברכבל, וישנתי במאהל במדבר.

שנה שבה למדתי על עצמי כל כך הרבה דברים חדשים, וזנחתי כל כך הרבה הרגלים ישנים.

הכי נתינה וסיפוק אישי:
שנה שבה זכיתי במסגרת ההתנדבות במעגל נשים לעזור ולתרום לאנשים רבים בדרך ביחד עם חברותי המדהימות לארגון, לקחת חלק פעיל בפורום ארגוני הנשים בעיר, להוות דוגמא ולהשפיע על נשים אחרות להצטרף כחברות חדשות לארגון ולעזור בהקמת מעגלים חדשים בארץ.

שנה ראשונה שבה השתתפתי כאמא מבשלת במחנה קיץ של הצופים, וראיתי את הנוער המובחר שלנו, זה עם הערכים, הילדים האלה, מהכי קטנים ועד הגדולים שהקימו את כל ה"עיר" המדהימה הזאת באמצע שום מקום, חוויה נדירה בפני עצמה.

שנה שבה ביליתי יותר זמן איכות עם אבא ואמא, כל אחד בנפרד.

הכי התקדמות:
שנה שבה התרחבנו בעסקים, כמה כיף לעשות את מה שאוהבים, דברים חדשים ומרגשים כבר בתהליך, זאת הולכת להיות שנה נהדרת!!

הכי הגשמת חלומות:
שנה שבה טסתי לחו"ל וטיילתי במקומות מדהימים, גם טיול משפחתי כיפי של כולנו ביחד לאמסטרדם, לרגל השחרור של שחר מהצבא, נסיעה עם משה לגאורגיה, נסיעה שהפכה מסוף שבוע ארוך לטיול שורשים מרגש, ונסיעה חלומית לניו יורק, שחלמתי וחיכיתי לה כל כך הרבה זמן, נסיעה שחזרתי ממנה ממש עכשיו, והיא הייתה סיום מדהים לשנה מצוינת.

הכי משפחה:
זאת הייתה שנה מיוחדת כפי שכבר ציינתי, שנה בה בתחילתה הבת הגדולה שלי השתחררה מהצבא, וכעת בסיומה, הבת הקטנה שלי קיבלה את הצו הראשון שלה… קשה לי להאמין שגם זה הגיע כבר.

שנה שבה הבת הגדולה שלי יצאה מהבית ועברה לגור עם החבר שלה בדירה משלהם!! והקטנה עברה לחדר הגדול שהתפנה בבית והפכה אותו לחדר של גדולים כבר…

שנה שבה עם ההתבגרות של הבנות שלי הרגשתי שאני זקנה כבר, ואז בדיוק גיליתי בביקור אקראי אצל רופאת הנשים שלא רק שאני צעירה, שאני גם פורייה עדיין… ואם הייתי נגיד בת 25 עכשיו, זה היה החודש להיכנס להריון… ועוד עם תאומים!!!! אז היו לי שני זקיקים… (שעות הגיתי את המילה הזאת מרב הלם, וחיפשתי בגוגל מה זה אומר…) והסתובבתי איתם בגאווה איזה שבועיים, עד שנגמר… העיקר שאני צעירה עדיין, יש לי אישור, רק אומרת!

והכי חשוב, שנה שבה גיליתי מחדש, יותר נכון הבנתי, עכשיו כשהייתי רחוקה, את מה שידעתי כבר, שהבנות שלי כמה שנראה שהן גדולות כבר ולא צריכות אותי יותר, אוהבות אותי וצריכות אותי עדיין, זה תמיד נעים לגלות!!

הכי איחולים לכבוד השנה החדשה:
היום בבוקר בים, לכבוד השנה החדשה, השלכתי את כל ההרגלים שאינם מקדמים והחלטתי להתמקד רק בטוב, שנה טובה לכל עם ישראל, שתמיד נאהב, נלמד, נצמח, נפרגן ונתמקד בטוב!

אני מאחלת לעצמי עוד שנה טובה ומאושרת כמו זאת ואף יותר, ורק בריאות אמן!

12006178_10205322479564911_8778203530284518694_n

דפנה אולמן בארי
בשנים האחרונות, תמיד כששאלו אותי מה מאפיין אותי, הדבר הראשון שעלה לי - שאני אמא, קודם כל אמא, לפני אישה, לפני רעייה, לפני דפנה המצחיקה, דפנה המוכשרת, אמא. גם עכשיו אני אמא רק שעכשיו אני אמא מתבגרת, וואו ומעכשיו גם סבתא מתבגרת, סליחה סבתא צעירה, אמא לשתי בנות ממש גדולות כבר, לא יאומן, איך הזמן עובר מהר. עכשיו הועלתי בדרגה, גם אני מתבגרת, סבתא מתבגרת. ולמרות שאני הכי עסוקה בעולם, עדיין יש לי זמן לכל הדברים והחיים שלי מלאים מכל הטוב שיש, אשמח לשתף אתכם.