תמונה משפחתית: קייט, ויליאם והנסיכים

משפחת המלוכה שיחררה תמונה רשמית לכבוד הכריסמס, עם קייט מידלטון, ויליאם והנסיכים הקטנים במלוא תפארתם. בעיקר שמנו לב עד כמה שרלוט דומה למלכה אליזבת

כריסמס בדרך ולכבוד החג הצטלמו בארמון קנסינגטון בני משפחת המלוכה, הנסיך ויליאם, קייט מידלטון ושני ילדיהם, ג'ורג' ושרלוט בהרכב מלא. התמונה הרשמית לא חושפת נוף מרגש או תעוזה אופנתית מגדר הרגיל אבל מעריציהם ודאי ישמחו לראות את הנסיכים הקטנים והמתוקים (כל כך לא דומים לקייט אלא למלכה אליזבת) במיטב מחלפותיהם לצד הוריהם האוהבים.
בימים אלה נמצאת מידלטון בהריון שלישי ולכן לא ברור מתי התמונה הזאת צולמה אבל זה קרה כשלא ראו בטן בכלל (אלא אם עשו פה עבודת פוטושופ רצינית). לצד התמונה הוסיפו ששרלוט נרשמה לגן "וילקוקס", אותו תתחיל ב-2018. שנה הבאה תהיה מתוקשרת מאוד אבל פחות בגלל מידלטון ויותר בגלל מייגן מרקל, שתתחתן עם הנסיך הארי בחודש מאי. "חתונת השנה" תהפוך את מרקל ליקירת הפפראצי ותעצים את מעמדה עוד יותר כפאשניסטה.
מידלטון עלולה להרגיש קצת מאויימת מכל תשומת הלב שתקבל מרקל והתוצאה הצפוייה היא שנראה אותה משוחררת קצת יותר ממה שהיתה עד כה. מידלטון תרשה לעצמה להפגין יותר חמימות עם ויליאם לעיני המצלמות ותתלבש אולי באופן נועז יותר כדי לא להיראות "משעממת ומאופקת מדי". מרקל היא משב רוח רענן לבית המלוכה שעשויה להפוך את כולם לפתוחים, נגישים ונועזים יותר. בקיצור, יש למה לחכות.
קייט מידלטון, ויליאם והנסיכים