שמלות הכלה שהציעה ענבל דרור למייגן מרקל

בין המעצבים שמייגן מרקל שוקלת ללבוש שמלה בעיצובם ביום חתונתה, נמצאת גם הישראלית ענבל דרור. הבוקר נחשפו הרישומים של השמלות שהציעה לעצב עבור הכלה הכי מדוברת של השנה

אין מעצב/ת שמלות כלה שלא חולם לעצב שמלה לנסיכה. ההזדמנות הזו מגיעה עכשיו כשמייגן מרקל עומדת להינשא לנסיך הארי במאי 2018.

ענבל דרור. צילום: יניב אדרי

על פי הדיווחים מסביב לעולם, מספר מעצבי שמלות כלה קיבלו פניה רשמית מבית המלוכה והתבקשו להגיש הצעות לשמלות בעיצובם עבור הכלה המיועדת. אחת מהן, היא לא אחרת מענבל דרור הישראלית שכבר חתומה על שמלות שלבשו ביונסה, נעמי וואטס, ג'וליאנה רנסיק ואחרות. בארץ זכורות במיוחד השמלות בעיצובה שלבשה בר רפאלי במסיבת יום הולדתה ה-30 וביום חתונתה כשמלה שניה. עוד לבשו שמלות שלה שורה של סלבס מקומיות וביניהן – ריטה, רותם סלע, לירן כוהנר, שירלי בוגנים, שרון גניש, מרינה קבישר, חן שילוני ואירית רחמים.

INBALDROR11516

Screenshot_2016-05-11-13-00-47

דרור, שסיימה לימודי עיצוב אופנה בשנקר בהצטיינות בשנת 2000 והתמחתה במשך 3 שנים בבית האופנה של המעצב האיטלקי רוברטו קוואלי, הקימה את בית האופנה הנושא את שמה בשנת 2005 בעזרת השותפים העסקיים יוהאן אבוחצירה ומרינה קידר. משנת 2014 היא מציגה את הקולקציות שלה בשבוע האופנה לכלות בניו-יורק.  החשיפה הבינלאומית והסיקורים הנלהבים באתרי האופנה המובילים, הובילו לצמיחה אדירה בחברה שמעסיקה עשרות עובדים בארץ ובעולם ונמכרת בעשרות בוטיקים הפזורים על פני הגלובוס במחירים שנעים בין 8,000 ל-12,000 דולר.

Pictures1191217

הבוקר נחשפו באתר TMZ רישומים ראשוניים של שלוש שמלות שיצרה דרור לבחירתה של מייגן מרקל.

Screenshot_20171219-163744

בניגוד לשמלה הקלאסית שלבשה קייט מידלטון, מרקל ככל הנראה מעדיפה גזרה עדכנית וחובקת גוף. העיצובים של דרור מתאפיינים לרוב בגזרות סקסיות עם מחשופים גדולים, שסעים נדיבים ומשחקי שקיפויות לוהטים אבל כדי להתיישר עם הסגנון השמרני שמחייב את הכלות של בית המלוכה, נראה שדרור מיתנה את השמלות שהציעה לה.  על פי הסקיצות הן אמנם צמודות אבל לכולן שרוולים ארוכים וללא מחשופים ושסעים. מנת הגלאם מגיעה מעיטורי תחרות ואבנים נוצצות בעבודת יד.

מסטודיו ענבל דרור נמסר: "אכן נתקבלה פנייה לענבל דרור להעביר סקיצות עבור שמלת הכלה של הוד מעלתה מייגן מרקל, לאחר שזו הלבישה כלות וסלבריטאיות רבות ברחבי העולם כגון ביונסה וכלתו של נשיא ארה״ב דונלד טראמפ. מעבר לזה המעצבת אינה יכולה להתייחס לנושא. לגבי הפרסומים שהופיעו בתקשורת עם האיורים, חשוב לציין שמדובר בסקיצות ראשוניות בלבד, שלא הופצו על ידה, ואין לנו מושג כיצד הגיעו לתקשורת העולמית".

INBAL DROR

עם זאת ולמרות הגאווה הגדולה, חשוב לזכור שזהות המעצב/ת הנבחר/ת תשמר ככל הנראה עד יום החתונה. בימים אלו ההצעות זורמות אל מרקל והצוות שלה ועומדת בפניה החלטה לא פשוטה. כך או כך, בזכות חשיפת הסקיצות, דרור כבר זכתה לחשיפה בינלאומית חסרת תקדים וגם אם לא תזכה להלביש את מרקל ברגע האמת, היא את שלה עשתה.

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק