רוסלנה רודינה: "לא מתחרטת על שום החלטה"

הדוגמנית וזוגתו לשעבר של אייל גולן העלתה פוסט שמסכם את 30 שנות קיומה והיא מודה למתנה הגדולה מכולן: בנה יאן

הדוגמנית רוסלנה רודינה ממשיכה את הטרנד הפופולארי של סלבריטאיות ארצנו שמשתפכות על השנה החולפת באינסטגרם ומציגות פרסונה חיובית, שלמה עם עצמה, כזו שרואה את הטוב ומפיצה אנרגיות חיוביות ופרופורציות. רותם סלע, יעל גולדמן וכעת רוסלנה רודינה, העלו פוסטים נוטפי תובנות לרגל יום הולדתן שגרפו את הלייקים הרצויים והזכירו לכולנו שאין כמו קבלה עצמית.

רודינה, שחגגה בימים אלה 30, העלתה פוסט ובו חשפה שהשנה שחלפה הייתה מורכבת ומטלטלת, עם לא מעט רגעי קושי. כידוע, רוסלנה נפרדה מאייל גולן ובנתה את עצמה מחדש. רודינה נאלצה להתמודד עם לא מעט פרסומים שחדרו לפרטיותה וסיקרו את יחסיה עם האקס המפורסם לאחר הפרידה אך היא ניצלה את ההזדמנות להודות לבנה יאן, מהקשר עם האקס אייל גולן, שמניב לה כל כך הרבה אושר.

הפוסט של רוסלנה:

איך מסכמים את גיל 30 ….? בעצם למה לסכם אם זאת רק ההתחלה… אסכם רק את השנה האחרונה. בשנה הזו עברתי המון עליות וירידות, המון קשיים וטלטלות, בשנה הזו למדתי המון, בעיקר מזה להיות הורה מאושר, תודה לה׳ שנתן לי את הזכות להיות אמא ליאן יון המדהים לא יכולתי לבקש יותר ילד מקסים ממנו, תודה שפתח לי את הדלת לכל פרויקט שכיוונתי ורציתי להיות חלק ממנו ,למדתי המון, שגם אם להיות לבד זה לא תמיד נעים אבל זה גם לא כזה נורא זה השיעור שלך עם עצמך להחליט מה טוב לך ומה לא בשבילך, מודה לה׳ על כל הרגעים הקשים שנתנו לי עוד שיעור לחיים, לא מתחרטת על שום החלטה שעשיתי רק מבינה שיכולה להגיד גם … כמה טעיתי… טעיתי בהמון דברים בחיי ,בהחלטות שקיבלתי, במציאות שבה חייתי אבל נכון להיום אני נמצאת במקום של התחלות, ומודה על כל יום שאני קמה בריאה ומאושרת, להתעורר לחיוך של הבוקר של הילד. אני מודה על זוגיות מדהימה, על אמא שתמיד שם ללטף ולחבק על אחי המדהים על החברות המדהימות ועל הכל רוצה להגיד מודה אני. כי שום דבר לא מובן מאליו בחיים ברוך הבא גיל 30! לא מתרגשת מהגיל כי זאת אני;) תודה לכל המברכים. 11.9.88 זה בהחלט גיל.

רוסלנה רודינה אינסטגרם

רוסלנה רודינה אינסטגרם

רוסלנה רודינה ויאן צילום אינסטגרם

רוסלנה רודינה אינסטגרם