קייט מידלטון ממחזרת שמלת ערב

הדוכסית מקיימברידג' מיחזרה שמלת ערב קסומה של בית האופנה אלכסנדר מקווין ונראתה בה פשוט נהדר באירוע גאלה חגיגי שנערך בגלריה הלאומית לפורטרטים בלונדון

הדוכסית מקיימברידג', קייט מידלטון, גנבה את ההצגה באירוע גאלה חגיגי שנערך בגלריה הלאומית לפורטרטים בלונדון. מידלטון נכחה באירוע הצדקה לצד כוכבות איי ליסט כגון ויקטוריה בקהאם, נעמי קמפבל וקייט מוס ונראתה נפלאה בשמלת ערב ארוכה ופרחונית של בית האופנה אלכסנדר מקווין, אותה ראינו בעבר. הפעם הקודמת, בה לבשה מידלטון את השמלה, הייתה ב-2017 כאשר הגיעה לטקס פרסי ה-BAFTA מלווה בנסיך ויליאם.
בזמנו מידלטון לבשה את השמלה עם שרוולים שחשפו את הכתפיים והשלימה את הלוק עם שיער אסוף ובאירוע האחרון השרוולים של השמלה כיסו את הכתפיים ושיערה היה פזור וגלי. את ההופעה השלימה עם קלאץ' של פראדה ועגילים של המעצבת Kiki McDonough. בחינניות וקלאסה מוכיחה מידלטון שהיא אלופת המיחזורים אך יודעת בכל פעם טאץ' שונה ולהיראות אחרת לגמרי. מדובר באמנות של ממש, אותה טיפחה לאורך השנים.

קייט עם השמלה ב-2019

קייט מידלטון בשמלת ערב Samir Hussein/Samir Hussein/WireImage)

למרות שמידלטון, העשירה כקורח, יכולה לרכוש כל בגד שחפצה נפשה, היא מקפידה למחזר לא מעט מפריטי הלבוש שלה והיא גם נוהגת לרכוש פריטים בחנויות עממיות כגון "זארה". היכולת לשלב בין גבוה לנמוך, ללבוש שמלות פאר לצד ג'ינסים וסריגים פשוטים, הופכת אותה לנסיכת "העם" בעיני בריטים רבים ובצדק.

קייט עם השמלה ב-2017

קייט מידלטון ויליאם צילום Samir Hussein/WireImage)

קלאץ' של קייט מידלטון צילום: Tang/WireImage

קייט מידלטון בשמלה אלכנסדר מקווין צילום Karwai Tang/WireImage)

 והנה קייט בחולצת גוצ'י סגולה אותה לבשה לאירוע אחר השבוע:

קייט מידלטון בחולצה סגולה צילום Neil Mockford/GC Images)