קייטי הולמס וג'יימי פוקס בהופעה זוגית רשמית

השחקנית קייטי הולמס הגיעה מלווה בבן זוגה בשנים האחרונות, ג'יימי פוקס, למט גאלה בניו יורק. זוהי אחת ההופעות הבודדות של הזוג מאז גירושיה מטום קרוז

כוכבות רבות הגיעו למט גאלה בניו יורק בהופעות ביזאריות ומושקעות כמצופה ומי שמשכה תשומת לב, ולא בגלל הלבוש דווקא, היא קייטי הולמס. גרושתו של הכוכב ההוליוודי, טום קרוז, הגיעה מלווה בבן זוגה בשנים האחרונות, ג'יימי פוקס, 47. השניים ניהלו מערכת יחסים רומנטית מאז 2012 מבלי להכריז על כך וניסו בכל דרך להימנע מצילום משותף (בהצלחה רבה יאמר לזכותם) עד שנלכדו ב-2017 בעדשת המצלמה, בעודם משוטטים להנאתם בחוף מליבו.
דווח בזמנו שבהסכם הטרום נישואים הדרקוני, היה מנוסח במפורש שאסור להולמס, 40, להיראות בציבור עם בן זוג חדש למשך 5 שנים מיום הגירושים (ללא ספק, קרוז חי בסרט). הולמס לא ניסתה להילחם בהחלטה הנוקשה והמסרסרת של קרוז ועמדה בהסכם על מנת לא להסתכן בתביעות משפטיות מול אחד השחקנים העשירים בהוליווד. עד היום הולמס ופוקס אפילו לא ממש פקדו אירועים מגה מתוקשרים ביחד והיא צולמה על ידי הפפראצי לרוב עם בתה סורי, מנישואיה לקרוז. נראה כי רק עכשיו הולמס ופוקס מרגישים נינוחים מספיק על מנת להופיע זה לצד זו באירוע מוקף צלמים כמו המט גאלה בניו יורק.

קייטי הולמס וג'יימי פוקס צילום  Kevin Tachman/MG19/Getty Images for The Met Museu

הולמס לא הגיעה לאירוע הנוצץ של עורכת "ווג" אמריקה, אנה וינטור, מלווה רק עם פוקס אלא עם מעצב האופנה זאק פוזן שעיצב עבורה את השמלה הסגולה והנוצתית שלבשה. בזמן שהולמס מבלה עם פוקס, לא ברור עם מי קרוז מעביר את זמנו. שמו לא נקשר לאף אחת רצינית ונראה כי כוכב האקשן התחתן סופית עם הסיינתולוגיה, הכת החביבה עליו ומעדיף לבלות על סטים של סרטים ולא בדייטים. נותר רק לפרגן להולמס שסופסוף יכולה להתנהל בחופשיות עם אהובה.

קייטי הולמס וג'יימי פוקס Kevin Tachman/MG19/Getty Images for The Met Museum/Vogue