פריס ג'קסון: "אבא שלי נרצח"

בתו של מלך הפופ המנוח, שהופכת בימים אלה לדוגמנית בהתהוות, הצהירה בראיון ראשון ל"רולינג סטון" שאביה בכלל נרצח והוסיפה איך ניסתה להתאבד מספר פעמים, גם לאחר שהיא הותקפה מינית על ידי אדם זר

בימים אלה, בתו של מלך הפופ, מייקל ג'קסון, הופכת לכוכבת לא קטנה. לאחרונה היא הצטלמה לקמפיין מעורר באזז למותג היוקרה "שאנל" ובימים אלה, היא עושה כותרות, לאחר שהצהירה בראיון ראשון ל"רולינג סטון" שאביה לדעתה נרצח ב-2009. הצעירה בת ה-18, נפתחה בכנות למגזין ומהראיון עולות שאלות קשות לגבי נסיבות המוות של אביה.

"אבא היה מפזר רמזים על איך אנשים מנסים לתפוס אותו", סיפרה הג'קסונית. "הוא אמר שיום אחד יהרגו אותו". בתו סיפרה שבזמנו, הכל היה נשמע לה כמו קונספירציה הזויה, "כמו בולשיט אחד גדול", לדבריה אבל מבחינתה, כל בני המשפחה והמעריצים יודעים את האמת. "מישהו ארגן את מותו והרבה אנשים רצו שימות. מבחינתי, זה משחק שחמט ואני מנסה לשחק את המשחק הזה בדרך הנכונה. זה כל מה שאני יכולה להגיד בשלב זה", חרצה והותירה ענן של מסתורין באוויר.

פריס ג'קסון

כאשר ג'קסון מת הוא היה בעיצומן של הופעות קאמבק, שהיו אמורות להתקיים בלונדון. למרות ש-"AEG Live" חטפו תביעה מצד המשפחה, על כך שהיו אחראים למותו, החברה  ניצחה. אך ג'קסון עדיין מאמינה שהם היו מעורבים במותו. "הייתי זורקת לו, 'בוא תישן קצת' כי הוא היה נראה עייף כל כך. היינו יושבים בסלון או בחדר מדרגות ורואים אבק צונח מהתיקרה. היו שם תנאים לא טובים. AEG לא מתייחסים כראוי לאמנים שלהם. הם מתישים אותם ומעבידים אותם למוות".

פריס ג'קסון רולינג סטון

ג'קסון אפילו חששה לחייו של ג'סטין ביבר, שגם השתתף במסגרת אותה חברת אמנים, אחרי שצפתה בו במהלך סיור הופעות. "הוא היה עייף וסבל מצבי רוח. ראיתי אותו בלייב, בהיתי בכרטיס שרכשתי וכל מה שיכולתי לחשוב עליו היה איך אבא שלי היה מותש כל הזמן אבל לא יכול היה לישון". הבת גם מאשימה את ד"ר קונרד מוריי, אשר הורשע בהריגה, על כך שהוא השיג עבור המטופל המפורסם שלו, משככי כאבים אשר הובילו בסופו של דבר, למותו הטרגי.

מייקל ג'קסון אלגנטי

יום לפני יום הולדתו ה-51, נקבע מותו של ג'קסון ורשיונו הרפואי של ד"ר מוריי נלקח ממנו. מוריי נמצא אשם ונגזרו עליו 4 שנים. אך בסופו של דבר, הוא שוחרר ב-2013 בגין התנהגות טובה. כתוצאה משברון לב, על האובדן של אביה, ג'קסון שקעה לדיכאון ולהתמכרות לסמים ביוני 2013. בראיון עלה שהיא ניסתה להתאבד כאשר הייתה בת 15, לאחר שחתכה ורידים ובלעה כמות גדולה מדי של כדורים.

לפני ניסיון ההתאבדות הזו, שהתפרסמה בתקשורת, הצעירה ניסתה להתאבד מספר פעמים. לדבריה, היא תיעבה את עצם קיומה, סבלה מחוסר ערך עצמי והאמינה שאינה יכולה לעשות דבר ראוי. "לא חשבתי שאני ראויה לחיות יותר".

פריס ג'קסון בפריז

לצד ניסיונות ההתאבדות, הדוגמנית בהתהוות שיתפה איך בגיל 14 היא הותקפה מינית על ידי זר מבוגר. "אני לא רוצה לחלוק הרבה פרטים אבל זו לא הייתה חוויה טובה בכלל וזה היה קשה מאוד עבורי ולא שיתפתי אף אחד בזמנו". בימים אלה, נראה כי החיים מאירים לצעירה, הדומה לזמרת מדונה מרגע לרגע. הקמפיין היוקרתי ל"שאנל" וההצעות הרבות שהיא מקבלת הופכים אותה לשם רותח בעולם הבידור.

לא ברור איך היא תתעל את הצלחתה ובאיזה תחום בדיוק אבל היא מוכיחה שלא צריך להרים ידיים ולהתייאש. שום דבר לא נותר אותו דבר, החיים דינמיים ומפתיעים וישנן הרבה סיבות לחיות.

צילום: צילומי מסך, גטי