ניקול ראידמן: "די לשיימינג נגד רזות!"

המעושרת ניקול ראידמן העלתה תמונה שלה בביקיני לאינסטגרם ועוררה גלים על משקלה והזכירה לכולם שלא רק נשים מלאות מתמודדות עם שיימינג גוף

נהוג לייחס שיימינג גוף כלפי נשים מלאות אך גם רזות מתמודדות עם לא מעט הערות מרגיזות מהז'אנר "תאכלי משהו", "את נראית חולה" ו"אנורקסית!". מי שספגה לא מעט תגובות שונות ומגוונות ביממה האחרונה היא ניקול ראידמן, שהעלתה לאינסטגרם תמונה שלה מצולמת בביקיני וכתבה לצדה: "46 קילוגרמים, גובה: 1.64, בת 32, 2 ילדים, בלי ספורט, בלי דיאטה וללא גלוטן!". מתברר שמשפט אחד תמים, הכולל מידע בסיסי, יכול לעורר לא מעט אמוציות בקרב גולשות.

היו מספר נשים שהרגישו שהתמונה של ראידמן "אינה במקום" ושהיא מתגלה דרכה כבחורה מתנשאת שמשוויצה בגוף שלה והיו כאלה שטענו שהיא בכלל עשתה פוטושופ. בתגובה לכמה תגובות פחות אוהדות העלתה ראידמן לסטורי עוד תמונה שלה לצד אישה שמנה וטענה: "מה יותר בריאה? די לשיימינג נגד רזות!".

ניקול ראידמן צילום אינסטגרם9

אין זה סוד שלאנשים תמיד יהיה מה לומר ואף פעם לא תוכלי לנצח ברשת. אם תהי מלאה, יהיו כאלה שיעירו לך להוריד במשקל. אם תהי רזה, יהיו כאלה שיגידו שאת מרעיבה את עצמך. לגולשים קשה לקבל מודל גוף שונה משלהם וברגע שאת שמה את עצמך שם בחוץ ונחשפת פיזית ונפשית, יהיו מספיק אנשים שירגישו חופשי לקטול, לשפוט ולבקר אותך.

האופציות הן להתעלם ולא לקחת ללב או פשוט לא להעלות פוסטים בשביל לייקים אם אינך יכולה להתמודד עם תגובות לא נעימות.

ניקול ראידמן אינסטגרם