מריה קארי מכרה טבעת אירוסין בשווי 13 מיליון דולר

הזמרת החליטה שאין לה מה לעשות עם טבעת היהלום המהפנטת שקיבלה מאיש העסקים ג'יימס פאקר ועשתה את הדבר ההיגיוני מבחינתה: למכור אותה

החיים זה מה שקורה לך בין פרידות ומריה קארי לא בזבזבה זמן, לאחר פירוק מערכת היחסים עם ג'יימס פאקר, ועשתה את הדבר ההיגיוני ביותר שעלה על דעתה: למכור את טבעת האירוסין המהפנטת ביופיה, שקיבלה מאיש העסקים והמיליארדר האוסטרלי, ג'יימס פאקר, בסכום של 2 מיליון דולר (מכרה במחיר הפסד כי היא מוערכת ב-13.2 מיליון דולר). טבעת היהלום (35 קראט), כפי שאתם יכולים לנחש, אינה סתם עוד טבעת והיא מעוצבת באופן מרטיט במיוחד. מה אפשר ללמוד מהמקרה? שקארי אינה אשת עסקים ממולחת במיוחד ושהיא ניסתה להעביר מסר ברור: פאקר, אתה היסטוריה.

קארי, 48 ופאקר, 50, הכירו דרך חברם המשותף, המפיק ברט ראטנר (כן, זה שלא עובד יותר ע צוות "וונדר וומן") וניהלו זוגיות במשך שנתיים, החל מ-2015 עד שהשניים נקלעו למבוי סתום והודיעו על ביטול האירוסין ב-2016. בעבר פאקר סיפר בתקשורת שהקשר היה "טעות" וכי הוא נקלע אליו כשהיה במקום נמוך בחייו האישיים. אילו השניים היו מתחתנים, קארי הייתה הופכת לאשתו השלישית בעוד שפאקר היה הופך לבעלה השני של קארי. בקיצור, שניהם לא חדשים בעסקי החתונה ולא פלא שלא היה כל כך קשה להיפרד מהמתנה המנצנצת.

מריה קארי וג'יימס פאקר צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for GLAAD

"מריה נחושה להמשיך הלאה", סיפר מקור. "וזה כולל להשאיר את כל החפצים והזיכרונות מאחור וזה כולל גם טבעת אירוסין של חבר לשעבר". ומי הקונה המאושר? ככל הנראה לצורף נלהב אך מאחר ונחתם הסכם סודיות, לא נגלה מי האיש ומה הוא מתכוון לעשות עם הטבעת ההורסת ובואו נגיד זאת כך, כנראה שהוא לא יציע נישואין איתה.

מכירת הטבעת שוברת את כל מה שרומנטיקנים חסרי תקנה מאמינים בו בכל מחיר: שאסור למכור תכשיט שקיבלת במתנה או שזה לא נראה טוב מהצד אבל כשחושבים על זה, למה לא? לא כתוב בשום מקום שחייבים להיאחז במשהו שמקבלים בכל מחיר, בטח ובטח אם המתנה מעלה זיכרונות כואבים, געגועים או תחושה קשה. לפעמים הדבר הכי טוב בחיים הוא פשוט לשחרר.

מריה קארי צילום:  Frederick M. Brown/Getty Images