מיכל אנסקי בדרך לשטיח האדום של פסטיבל קאן

בזמן שהיא מחלימה משיתוק בחצי פניה, מיכל אנסקי תכבוש את השטיח האדום בקאן כפרזנטורית של JB תכשיטנים ושופארד ותענוד תכשיטים בשווי מיליון דולר

מיכל אנסקי עוברת ימים לא פשוטים, בהם היא מחלימה משיתוק במחצית פניה, לאחר שחטפה וירוס נדיר במהלך טיסה. בשבועות האחרונים אנסקי העלתה לרשת לא מעט פוסטים חושפניים, בהם שיתפה את עוקביה הרבים בהתמודדותה הלא פשוטה עם המצב. אנסקי, שנוטה להיות פעילה ותמיד בתנופה, לא נעלמה מהרדאר וכעת פורסם שהיא נבחרה שוב להיות הפרזנטורית של JB תכשיטנים ותכשיטי שופארד בישראל תצעד על השטיח האדום של פסטיבל קאן בקולקציית תכשיטים ייחודית ויוקרתית בשווי מיליון דולר.

לאחרונה קאן הפך למוקד עליה לרגל לסלבריטאיות ישראליות שלא בהכרח מככבות בסרטים המוצגים בפסטיבל אלא מקדמות גופים מסחריים שנהנים מההד והתקשורת הרבה שמסקרת את האירוע הנוצץ. אנסקי, שכבר כיכבה על השטיח האדום בקאן בעבר, זכתה לתמיכה רבה מאינספור גולשים וגם מבעלי המותג שיטיסו אותה בימים הקרובים לפסטיבל, שם תככב באירועי השטיח האדום לצד כוכבות בינלאומיות רבות.

אנסקי נמצאת בחבורה טובה, מאחר ובעבר דגמנו למותג שופארד היוקרתי כוכבות כגון קנדל ג'נר, אדריאנה לימה ,אווה לנגוריה, ג'סיקה צ'סטיין, ג'ורג' קלוני, ג'וליאן מור, מריון קוטיאר, דיאן קרוגר, ג'ולייט בינוש ועוד. אנחנו בטוחות שאנסקי תהיה מהממת ומאחלות לה החלמה מהירה.

הנה אנסקי המתוכשטת בקאן לפני שנה:

מיכל אנסקי צילום יחצ

מיכל אנסקי צילום יחצ

מיכל אנסקי צילום יחצ