מוטי רייפ מציג: תערוכת צילומים "רגעים"

בתערוכה "רגעים" מוצגים 50 תצלומים מהאוסף הפרטי של היזם, המפיק והפעיל החברתי למען נשים מוטי רייפ. שברירי שנייה שנלכדו בעדשת מצלמת הטלפון של רייפ ובבסיסם אהבה, נשים, אופנה וגאווה

אם בא לכם קצת להתרענן לרגע, בואו ל"רגעים", תערוכת צילומים מתוך האוסף הפרטי של מוטי רייפ בשיתוף ובחסות קבוצת ברעם. היזם והמפיק הידוע לא רק אחראי לכמה מהאירועים האופנתיים הכי מדוברים בארץ אלא מתברר כצלם מוכשר גם ובימים אלה הוא יוצא בתערוכת צילומים אישית של רגעים מובילים מעולמו.  עבודותיו של רייפ יוצגו למכירה לקהל הרחב וההכנסות יהיו קודש לעמותת "רוח נשית". תודו שאין כמו אמנות למען מטרה נעלה.

בתערוכה "רגעים" מוצגים 50 תצלומים מהאוסף הפרטי של  רייפ ואת התמונות תיעד האיש והעדשה מהסמרטפון האישי שלו ויצירותיו קצת מזכירות לנו את אלו של הצלם עידו איז'ק. בתמונות ניתן למצוא את אהבותיו הגדולות של רייפ: נשים, אופנה וגאווה. בהחלט ניכר כי יש לו עין אסתטית טובה והתמונות לוכדות את הלא מובן מאליו והוא נמנע מקלישאות.

רייפ אינו עוסק רק באופנה, הוא גם פעיל חברתי למען נשים. בתצוגות האחרונות הוא העדיף ללהק נשים שאינן דוגמניות בכל המידות ולשבור את סטריאוטיפ היופי השגרתי. לאורך השנים התנדב בעמותות וארגונים רבים בפעילויות שונות למען אוכלוסיות מוחלשות. בין פעילותיו הבולטות ביותר חיבורו לעמותת "רוח נשית", כנשיא העמותה, הפועלת למען החזרת וחיזוקן של נשים שסבלו מאלימות למעגל החיים והעבודה.

. התערוכה תהיה פתוחה לציבור הרחב בבית הדפוס BARAM CITY PRESS, רחוב הברזל 6 רמת החייל, תל אביב ביום שישי ה-16/11 החל מהשעה 10:00 ועד 14:00 והכניסה חופשית.הנה מספר תצלומים יפים של רייפ שיוצגו:

קפה צילום מוטי רייפ

נשים צילום מוטי רייפ

חזיות צילום מוטי רייפ

אישה וגבר צילום מוטי רייפ

אישה בשחור צילום מוטי רייפ

אישה צילום מוטי רייפ