מה לבשו הזמרות בטקס פרסי הגראמי 2017

בערב הגדול של עולם המוזיקה, הזמרות הפגיזו הופעות נוצצות ודרמטיות כמצופה ולא מעט מהן בחרו להדגיש את המחשוף. אדל וסלין דיון נצצו לטובה בעוד שליידי גאגא וקייטי פרי התלבשו פשוט נורא. קבלו סקירה מלאה

אם יש אירוע אחד בשנה, אליו כל הכוכבות הגדולות בתחום המוזיקה יכולות באמת להתפרע עם הופעותיהן, זה טקס פרסי הגראמי. כל אחת מהן שוברת את הראש בבית "איך אדהים את הקהל" עם כמה שפחות בד וכמה שיותר אמירה. השנה, הזמרות לא איכזבו ועד עכשיו אני מנסה להבין איך ליידי גאגא צעדה עם המעיל הרותח הזה מבלי שיראו לה ה-כ-ל. בכלל, הלוק שלה היה יכול לקדם יפה את מועדון הדאנג'ן.

כוכבת הערב הייתה, ללא ספק, אדל שלא האמינה שהיא לוקחת הביתה את הפסלון על אלבום השנה במקום ביונסה. אמנם הגיע לקווין בי לזכות על אלבום המופת שלה, "למונייד" אבל לפחות אדל נראתה נפלא בירוק. ניכר כי היא רזתה קצת לפני הטקס, למרות שהיא נהגה תמיד להבהיר שעניין המשקל לא מזיז לה.  ג'ניפר לופז ממשיכה להראות לכולן מי הבוס, בשמלה סקסית ונשית של "ראלף אנד רוסו" בגוון לילך, עם סרט גדול כרוך על הצוואר.

מי שנראתה קצת כמו סינדרלה שהפכה לדלעת הייתה ריהאנה אבל באמת שקשה להרוס את יופיה. נסלח לה הפעם. ביונסה לא ממש הדהימה אותי עם השמלה האדומה ומי שהפתיעה הייתה סלין דיון שבדרך כלל לבושה יותר סולידי והחליטה הפעם להביא אותה בשמלת מחשוף עמוק, של זוהיר מוראד, בגוון ירוק שהיה גורם לקרמיט אושר רב.

קייטי פרי כנראה החליטה לכבוד המאורע להתחפש לשטיח כסוף ולא ברור מה חשבה לעצמה עם הסמרטוט שלבשה. הבלונד החדש דווקא היה מדליק לטעמי. ומי שזכתה להרבה צומי הייתה פריס ג'קסון, הבת של מלך הפופ, שקצת אימצה מהסטייל הגלאמי האגדי של אביה, מייקל. לפחות היא ויתרה על כפפות ולא העתיקה את הלוק שלו לגמרי. לסיכום, עדיף שחלקן יתרכזו בשירה ופחות בבחירת בגדים.

אדל

אדל בגראמי

 

ג'ניפר לופז

ג'ניפר לופז בלילך

ריהאנה

ריהאנה בכתום שחור

ביונסה

ביונסה בגראמי

ליידי גאגא

ליידי גאגא בגראמי

סלין דיון

סלין דיון בגראמי

 

קייט פרי

קייט פרי בגראמי

 פריס ג'קסון

פריס ג'קסון בנוצץ

כריסי טיגן

קריסי טיגן

 צילומים: גטי