כמה כסף באמת מרוויחה הזמרת אדל?

היא אחת הזמרות האהובות בעולם, שיכולה לזייף ועדיין לזכות במחיאות כפיים מטורפות. היא המנצחת הגדולה ב"גראמי" והיא עשתה יותר כסף בסיבוב ההופעות האחרון שלה ממה שניתן אפילו לדמיין. בגיל 28 אדל היא אימפריה

בחורה עם מחשב נייד

כבר מזמן הפכה אדל לאחת הזמרות האהובות, המפורסמות והרווחיות בעולם. בטקס הגראמי האחרון, קטפה הזמרת הבריטית לא מעט פרסים והביסה את ביונסה. נדמה שהחיים שלה הם דבש טהור והאמת? לא רחוק מכך. ההכנסות שלה כל כך גבוהות שזה פשוט בלתי נתפס.  במהלך הסיור העולמי שלה היא הרוויחה חצי מיליון פאונד כל ערב, מה שהופך אותה לאחת הזמרות העשירות אבר.

אם לסמוך על ה"סאן", אדל הרוויחה מסיור ההופעות 11.5 מיליון פאונד בין אוקטובר 2015 לאפריל 2016. ההון של הזמרת בת ה-28 הוא כ-85 מיליון פאונד. אך מה שבאמת מדהים בכל הנוגע להכנסות שלה, היא שלמרות שבשנת 2014 היא לא עבדה, היא הצליחה להרוויח 17 מיליון פאונד ממכירת אלבומים בלבד.

מה שיפה בה, זו העובדה שהיא לא מייחסת חשיבות יתר לסבב ההופעות ומבחינתה, זה לא הדבר הכי חשוב בחייה. בעבר היא גם סיפרה שאין לה סוגיות סביב המשקל שלה. במילים אחרות: היא לא מאבדת פרופורציות ולא נכנעת ללחצים המופעלים על זמרות בדרך הפיכתן למכונות מזמונים.

אדל הזמרת

"מערכות היחסים שלי חשובות יותר מכל ההופעות שאי פעם אעשה", אמרה פעם בראיון. אולי זו הסיבה שהיא כה אהודה. היא אותנטית, לא לוקחת את עצמה ברצינות מדי ויודעת לכבוש קהל עם כנות כובשת לב. למרות שאינה כל כך אוהבת להופיע ובעבר סיפרה שמעדיפה להקליט באולפן, היא הצליחה לתמרן בין יחסים, משפחה, הקלטות והופיעה לא מעט.

אלה פשוט מספרים מטורפים וחסרי תקדים, שמשבצים אותה בראש הפירמידה, לצד אמנים כמו מדונה ולקהת ה"רולינג סטונס". מעטות הזמרת בעולם שמגיעות לסכומים כאלה ועוד כאשר הן מזייפות שיר מחווה לג'ורג' מייקל המנוח. כמובן שהיא בסוף התעלתה על עצמה גם אז, אבל לפחות אנחנו נזכרות לרגע שהיא כמונו. בת תמותה, בכל זאת.