יונית לוי ותמר איש שלום תיאמו לבוש

לאחר שמגישות החדשות, יונית לוי ותמר איש שלום, תועדו בהופעה זהה בשידורי המהדורות בהגשתן, הן המשיכו להתבדח על זה ברשת החברתית. גם גאולה אבן לא נשארה חייבת

החרדה של כל אשה היא להגיע לאירוע ולגלות שמישהי לבושה בדיוק כמוה וזה מה שקרה כמה פעמים למגישות החדשות, יונית לוי ותמר איש שלום, שהופיעו בלבוש תואם באותו זמן שהגישו את המהדורות המרכזיות. האם הן מדליפות את המידע אחת לשנייה או שהסטייליסטיות פשוט מרגלות אחריהן? לא ברור אבל מה שבטוח, ההופעות הדומות מעוררות חיוך ובאזז. כאילו לא מספיק ששתי המגישות הללו דומות אחת לשנייה (גדלו בירושלים, יוצאות גל"צ, אינטליגנטיות, משכילות, עיניים כחולות, שיער חום, עור פורצלן) כעת הן חולקות לוקים תואמים לעיני כל הצופים.
השתיים גם מתגלות כבעלות חוש הומור מוצלח (ודומה!) כאשר שיתפו בטוויטר יום לאחר פדיחת האופנה האחרונה, תמונה של בלייזר אפור וחולצה צהובה מתחת. יונית לוי, ממהדורת חדשות ערוץ 2, צייצה לצד התמונה "הערב בחדשות: כנראה שאני אלך על זה" ותמר איש שלום, מגישת מהדורת חדשות 10, צייצה בתגובה אליה "סגור!". אך מי שגנבה את ההצגה הפעם היתה מגישת חדשות "כאן", גאולה אבן שהחליטה למרוד בתיאום של לוי ואיש שלום והודיעה חגיגית שהיא הולכת על חולצה ענוגה ומכופתרת בצבע טורקיז. מבחינתנו, היא המנצחת הגדולה (הכפתורים מושלמים!).
כן, ככה עושים יחסי ציבור וממנפים רגע משעשע לכל הדעות לקידום יעיל של המהדורות ברשתות החברתיות. בכל מקרה, לא צפינו כדי לראות אם הן אכן קיימו את הבטחתן. בכל זאת, נטפליקס קרא לנו.

1-2_6

יונית לוי וחליפה
 
תמר איש שלום
 
גאולה אבן