חם באינסטגרם: חיילות ישראליות לוהטות

חשבון אינסטגרם מציג חיילות בבגדי ים ובמדים ומראה לעולם שאין פה רק גמלים ובר רפאלי. ה"סאן" סיקרו את התמונות ומה אגיד, זה נחמד שיראו בעולם כמה יופי יש בארץ אך אופן הצגת החיילות מציג אותן בעיקר כאובייקטים מיניים

בחורה עם מחשב נייד

חשבון אינסטגרם בשם "Hot Israeli Army Girls", מצליח לעורר באזז בינלאומי בימים אלה, בזכות החיילות שהוא מעלה לשם. החיילות הנבחרות מופיעות בקולאז' המשלב את תמונותיהן במדים לצד אלו בבגד ים ואפשר בקלות להבין למה הדף הזה צבר פופולריות ואף סוקר לאחרונה ב"Sun" הבריטי. אז מצד אחד, עם איך שההסברה הישראלית נראית בימינו, לא יזיק לגולשים לראות שאין פה רק גמלים ובר רפאלי.

אך למרות יופיין, הדרך בה הצעירות מוצגות יכול לעורר אי נוחות. בכל הנוגע לגברים, די ברור שהם יעופו על חשבון האינסטגרם הזה, שכבר צבר מעל 30 אלף עוקבים מכל העולם וחושף חיילות יפות במיוחד. הבעיה היא שבדרך הן עלולות להיראות כמו אובייקט, כמו לומר, אין לך זכות קיום בלי תמונת ביקיני קטנה. כאילו שרק אם ישתזפו במינימום בגדים יזכו להיחשב כ"לוהטות".

יותר מ-2,000 תמונות כבר הגיעו לידי מפעילי הדף, מי שלא יהיו, כך שמדובר בחשבון מבוקש בקרב צעירות שרוצות כמה דקות תהילה ברשת. ובימינו, כמו בעבר, סקס מוכר. ואם לא סקס, אז כמה שיותר עור חשוף. גולשים רבים מניחים שהבחורות בתמונות בחרו להתגייס או שהן עברו מבחינים מיוחדים ולא מבינים שהגיוס כאן הוא חובה.

גם בכתבות על גל גדות, שירטטו את וונדר וומן הישראלית, כלוחמת גדולה ולא לא כך הבינו שככה זה בארץ ומה לעשות, שרובנו נאלצנו לעבור טירונות ולהסתובב עם נשק. בין התגובות ניתן לראות מחמאות, הערות סקסיסטיות וגם איחולים פחות נעימים. הרבה מגיבים שם בערבית וכנראה שהחיילות, יפות ככל שיהיו, לא יביאו אין מה לקחת את החשבון הזה ברצינות יתרה. כבר ראינו בעבר, איך דף אינסטגרם בשם "גברים לוהטים אוכלים חומוס" הציג בחורים בלי הרבה בגדים. אז אם כבר החפצה, שתהיה שווה לפחות.

חיילת לוהטת אחת   חיילת לוהטת נוספת   חיילת לוהטת נוספת   חיילת לוהטת בכתום   חיילות לוהטות בגד ים   חיילות לוהטות בבגד ים   חיילות בוורוד   חיילת בלבן   חיילת לוטת בים חיילת לוהטת בבגד ים