הנסיכה שארלוט קסיראגי מאורסת!

בתה של הנסיכה קרוליין ממונקו ונכדתה של גרייס קלי המנוחה, התארסה למפיק סרטים צרפתי מסוקס ואם התעייפתם מקייט ומייגן, גם היא מספקת אסקפיזם אצילי מהאגדות

עם כל הכבוד לנסיכים ויליאם והארי ואהובות ליבם, קייט ומייגן, אי שם בממלכת מונקו יש לא פחות דרמה מהזן האצילי והפוטוגני להפליא.
הנסיכה שארלוט קסיראגי, בתם הבכורה של הנסיכה קרוליין והתעשיין האיטלקי המנוח, סטפנו קסיראגי, עומדת להינשא למפיק סרטים מסוקס מצרפת העונה לשם דמיטרי ראסאם.

שארלוט קסיראגי ודמיטרי צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images)

 
קסיראגי, 31, נכדתה של גרייס קלי (שנישאה לנסיך רנייה השלישי), נחשבת לאחת הנסיכות היפות בעולם והיא ניהלה בעבר מערכת יחסים ארוכה עם הקומיקאי גד אלמלח, אחד מכוכבי הבידור הגדולים בצרפת ואב בנם בן ה-6, רפאל.
לפי המקורות בחו"ל, קסיראגי וראסאם התארסו בחופשה באוסטריה לפני 3 חודשים אבל רק בשבת האחרונה, לאחר שהטבעת הנוצצת נחשפה בנשף השנתי המסורתי של מונקו,"Bal de la Rose", האירוסים מקבלים תוקף רשמי.
לאירוע היוקרתי, קסיראגי לבשה שמלה מיוחדת מבית האופנה איב סן לורן (קצת מנפח אבל בסדר) ועוררה הרבה תשומת לב לצד הארוס הטרי והמסקרן. הזוג הנוצץ יינשא ככל הנראה בסיציליה ביולי, בכרם עצום ממדים (20 דונם) השייך לאמו של ראסאם, השחקנית המעולה קרול בוקה (מומלץ לצפות בה מגלמת רוצחת סדרתית קרה בסדרה "גמל שלמה" המשודרת בנטפליקס).

שארלוט קסיראגי ודמיטרי  Pascal Le Segretain/Getty Images

אמנם קסיראגי היא רק השמינית בסדר הירושה לכתר נסיכות מונקו אבל התקשורת מאוהבת בה ולא מפסיקה לסקר את עלילות חייה מאז שרכבה על סוסים כילדה אצילית והפליאה בדמיון חיצוני מדהים לאמה.
למרות שחייה נראים כאילו נלקחו מאגדה, היא חוותה אובדן קשה כאשר כשהייתה בת ארבע ואביה נהרג בתאונת שיט. לאחר מותו של האב, המשפחה עבר לכפר סן רמי דה פרובאנס שבדרום צרפת כדי לצמצם את החשיפה לתקשורת.
עם השנים קסיראגי נחשפה לעיני הציבור בהדרגה ובתנאים שלה, כמו בפעם ההיא שהופיעה על שער ווג פריז או כאשר הפכה לפרזנטורית המפתיעה של גוצ'י. לעתים קסיראגי מגיעה לצפות בתצוגות אופנה נחשבות והיא אף נכללה ברשימת המתלבשות הטובות לאורך השנים.

שארלוט קסיראגי Pascal Le Segretain/Getty Images

גם אחיה, אנדראה ופייר, נחשבים לנסיכים יפים במיוחד ובניגוד לנסיכים הבריטים, הם לא מייצרים דרמות והנגישות אליהם לא פשוטה, גם כי הצהובונים באנגליה הם הפולשניים בעולם וגם כי משפחת קסיראגי אימצה אורח חיים סולידי ופרטי יותר. בני המשפחה מצולמים בעיקר באירועים משפחתיים אלגנטיים, תחרויות סוסים וטקסים ממלכתיים. לצער כל הרווקות, שניהם תפוסים אז אם טסתם למונקו, עדיף להתמקד בנופים הקסומים.

שארלוט קסיראגי צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images

Photo by Pascal Le Segretain Getty Images) שרלוט קסיראגי והארוס

שארלוט קסיראגי בשמלת פאר צילום: Kevin Winter/Getty Images

שארלוט קסיראגי וגד אלמלח צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images)

שארלוט קסיראגי צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images

שרלוט קסיראגי Photo by Matthias NareyekGetty Images for Kering

שרלוט קסיראגי Photo by Pascal Le SegretainGetty Images

שרלוט קסיראגי Photo by Pascal Le SegretainGetty Images

הסבתא, הנסיכה גרייס קלי, האחת ויחידה:

גרייס קלי צילום: Hulton Archive/Getty Images)