ההופעה הנועזת של שרליז ת'רון

השחקנית זוכת האוסקר הגיעה לפרמיירה של סרט חדש בכיכובה בחצאית מיני וחזייה בלבד ומצטרפת לרשימה ארוכה של סלבריטאיות ששכחו את הבגדים בבית

לא מזמן כתבנו כאן על הטרנד, שהתפשט בקרב כוכבות הוליווד, המופיעות לאירועים נוצצים בלבוש מינימלי כשמטרתן היא לחשוף כמה שיותר. מדונה, ריהאנה, קים קרדשיאן, קנדל ג'נר ועוד רבות וטובות הן רק חלק מהמפורסמות שצעדו על שטיחים אדומים חצי עירומות. מילא כוכבות ריאליטי וזמרות, שרוצות להיראות אדג'יות ולעורר סקנדלים בטקסי אם.טי.וי אבל הופתענו לגלות שגם שרליז ת'רון, אחת השחקניות המצליחות בעולם, מגיעה לפרמיירה נוצצת בחצאית מיני לבנה וחזייה בלבד (אמנם מבית האופנה "דיור" ועדיין, רק חזייה).

הלוק של ת'רון, 41, עורר תדהמה בקרב האורחים, שהגיעו להשקת הסרט החדש "Atomic Blonde", כי בדרך כלל היא בוחרת שמלות קלאסיות וסולידיות שלא מושכות יותר מדי תשומת לב ומייצרות פרובוקציות. ההופעה הזו בעיקר מזכירה את סגנון הלבוש של קארה דלווין בת ה-21. אמנם ת'רון נראתה חטובה אבל היא מפגינה כאן טעם רע. אין בעיה לחשוף עור אבל אפשר לעשות זאת בסטייל.

ברור שכל אחת יכולה לשים על עצמה מה שבא לה אבל אני מתגעגעת לימים בהם שחקניות הוליוודיות הופיעו באירועים בלבוש אלגנטי, שידרו מסתורין ופיזרו גלאם מאופק. נדמה שאם את לא לבושה בשמלה שקופה או משדרת פרובוקציה זולה את לא זוכה בפרסום.

הסרט, בכיכובה, אמור להיות אחד הלהיטים של הקיץ אבל בספק אם יתקרב להצלחה של "וונד וומן". במותחן, המתרחש בברלין ב-1989, ת'רון מגלמת מתנקשת בשירות ה-MI6. נשמע מסקרן אבל בינתיים אנשים מדברים בעיקר על הופעתה הפרובוקטיבית ופחות על הסרט, כך שאין לנו מושג אם שווה לקום מהספה עבורו. נעדכן.

שרליז ת'רון

שרליז ת'רון בלבן

שרליז תרון בלבן