הבת של הית' לדג'ר ומישל ויליאמס נחשפת

השחקן האהוב, שמת בטרם עת, לא הספיק לראות את בתו מתילדה גדלה. פפראצי נדיר חשף כעת את הבת-של והרשת מלאה בתגובות עד כמה היא דומה לו. האמת? היא פשוט לא דומה לאף אחד מהם

אחד השחקנים המוכשרים שמתו בטרם עת הוא הית' לדג'ר, שגילם את הג'וקר בסרט "האביר האפל" כשרון רב, לפני שנפרד מאיתנו ב-2008. השחקן נמצא בדירתו בסוהו ללא רוח חיים, עקב הרעלה משילוב של תרופות מרשם וכדורי שינה ועובדה מצערת זו הכתה את הוליווד ביגון קודר.  לדג'ר היה מועמד לפרס האוסקר  על תפקידו בסרט הר ברוקבק וזכה לאחר מותו בפרס האוסקר על תפקידו בסרט "האביר האפל".

הוא מת בגיל 28. כה צעיר ורק שנה מאוחר יותר מהגיל כניסה ל"מועדון 27" המפורסם, שכלל לא מעט כוכבים כגון ג'ים מוריסון, ג'ימי הנדריקס וג'ניס ג'ופלין. הפפראצי כיבדה את אהובתו דאז, מישל ויליאמס, הזכורה לכולנו מ"דוסון קריק" וסרטים איכותיים לאורך הקריירה ולא הציקה לה או לבתם המשותפת, מתילדה שגדלה בתנאים שפויים ככל הניתן ולמרות כל ההד התקשורתי בעקבות מותו.

כיום הילדה כבר בת 11 וכאשר תצלום נדיר שלה, משוטטת לצד אימה בברוקלין, כבש את הרשת בימים האחרונים, גולשים רבים נשבעו שהיא ההעתק של אביה. למען האמת, היא לא דומה ללדג'ר או למישל באופן בולט. בזוויות מסוימות היא מזכירה את אביה אבל לא הייתי עפה על זה, כפי שאתרים בכל העולם עשו בהתלהבות. אנשים כמובן יראו את מה שהם רוצים לראות אבל נכון לרגע זה, אילו חלפה על פניי ברחוב, לא הייתי מתעכבת דקה.

הית לדג'ר ומישל

בניגוד ל"בנות של", נראה כי מתילדה לא שואפת להפוך לכוכבת קולנוע או איט גירל באינסטגרם. היא פשוט נהנית משנות הילדות התמימות ולא עושה שום רעש על מנת לקבל תשומת לב. תודו שזה די מרענן לראות נערה בלי שום צורך עז להיכנס לנעליים של הוריה. לפחות בינתיים.

ויליאמס ולדג'ר החלו צאת ב-2004 ושנה לאחר מכן, נולדה מתילדה. היא הייתה רק בת שנתיים כאשר הוריה נפרדו ב-2007, רק שנה לאחר מות אביה. בנובמבר האחרון השחקנית חשפה פרטים על איך בתה התמודדה עם החוויה הטראומטית והיא שיתפה את התקשורת, בראיון נדיר,  על איך זה לגדל אותה ללא אביה.

"בכנות, אני מאמינה בלא להילחם נגד הנסיבות, לקבל את מי שאת והיכן שאת נמצאת".

בת של הית' לדג'רהית' לדג'ר

 צילום מסך מה"דיילי מייל"