אם של נערה נחרדה מגילוי משחק חדש ואכזרי בסנאפצ'ט

אם העלתה פוסט על משחק חדש שמעודד בריונות רשת ושיבחה את בתה שעמדה נגדם בגבורה וסירבה להשתתף. המטרה שלה הייתה ליידע הורים על הטרנד הנוראי. אז הנה, ראו הוזהרתם

אם אחת נחרדה כאשר גילתה איזה עולם אכזר אורב בחוץ. או יתר נכון, בתוך הסמרטפון. התברר לה שהצעירים והצעירות בימינו גילו משחק חדש ומחריד שדוגל בבריונות ומשפיל ילדים אחרים. אבל מה שהפך ויראלי בסיפור הוא הפוסט של האם, ראצ'ל הבלטון שכתבה על תגובת בתה, בטסי, בת ה-12, לטרנד העלוב.

הכל התחיל כאשר הנערה שיתפה את האם במשחק החדש והמחריד, בו המשתתפים צריכים להמציא את הקללות והעלבונות הכי נוראים סביב מישהו או מישהי. האם ל-3 בנות ו-2 ילדים חורגים, כתבה על המשחק הנוראי בפוסט שהתפשט בפייסבוק כדי להזהיר הורים רבים על הזוועה. היא גם חשפה איך בתה הגיבה באומץ על כך שסירבה להשתתף לא נכנעה ללחץ החברתי.

girl_snapchat

בטסי החליטה במקום להשתתף במשחק המגעיל רק להפיץ מסר על אהבה הדדית ולפנות לבריונים על מנת להגיד להם כמה אכזריים הם. האם, שכותבת בבלוג Part-Time Working Mummy, כתבה מכתב אונליין לבתה: "נכנסת למטבח כדי להראות לי משהו שהותיר אותך מבואסת ומבולבלת ולא הפסקתי לחשוב על זה מאז.

אם ובתה

"לא יכולת להבין למה אנשים שאת מכירה יתנהגו בצורה כזו והראית לי את הכינויים המשפילים והתגובות והזדעזעת. כתבת את הסיפור שלך בסנאפצ'ט וחשפת כמה המשחק הזה אכזרי. נדהמת מלגלות כמה אנשים יכולים להיות רעים ואיך שדלא בא לך להיות חלק מזה. עמדת מול מאות צעירים, לא נגררת אחריהם ולא הסכמת להשתתף במשחק ולהצטרף להמון. אני כל כך גאה בך".

כיום צעירים רבים הופכים בקלות לקורבנות ברשת לשיימינג, בריונות ויחס גועלי. נרשמו כבר מספר מקרי התאבדויות, כמו אלה של מייגן אוונס וניה ג'יימס, 14, שהרגו את עצמם לאחר שספגו השפלות בסנאפצ'ט, לדברי אהאמהות שלהן."חשוב לעורר מודעות", סיפרה אימה של בטסי, "רציתי שעוד אמהות ידעו מה מתחולל שם בחוץ".

צילום: מתוך הפייסבוק