האם ג'ורג' ואמל קלוני במשבר?

אם להאמין לדיווחים מעבר לים, ג'ורג' ואמל קלוני מתמודדים עם משבר רציני בחיי הנישואין ולא נראו מצולמים ביחד כבר הרבה מאוד זמן. האם הם עומדים על סף גירושים?

לאחר 4 שנות זוגיות, מדורי הרכילות מצביעים על כך שנוצר משבר בין ג'ורג' לאשתו אמל. השחקן ואיש העסקים ועורכת הדין הלוחמנית, הם הורים לתאומים, אלה ואלכסנדר אך למרות האידיליה המשפחתית שניסו לשרטט בכתבת השער של אמל ב"ווג" האמריקאי לפני מספר חודשים, העניינים לא זורמים על מי מנוחות. ביום הנישואין האחרון שלהם, במקום לבלות ביחד באווירה רומנטית, הקלוניז היו במרחק אלפי קילומטרים זה מזו. בעוד שאמל בילתה בניו יורק, ג'ורג' העביר את זמנו במסיבה באל.איי. העובדה שהם לא יכלו למצוא דרך להיות ביחד ביום כזה חגיגי מדליק נורה אדומה.

נראה כי היחסים של השניים מתחילים להתפרק ולא בטוח אם מלכתחילה לא היה מדובר ביחסי נוחות, עם לא מעט אינטרסים הדדיים. לא מעט גולשים מפקפקים באמינות הקשר מהיום הראשון שהתפרסם שהם ביחד. אם פעם עוד זכינו לראות את צמד החמד מבלה באיטליה או באירועים נוצצים, כמו החתונה של הארי ומייגן (שם ג'ורג' בילה עם מכריו בקלילות ואמל נראתה קפוצה ומרוחקת), כעת הם פשוט לא מבלים אחד עם השנייה בכלל. כמו כן, ניכר כי הקריירות של שניהם לא עוזרים להם למצוא זמן איכות בלו"ז. בעוד שאמל נמצאת יותר ויותר זמן בניו יורק, ג'ורג' מוצא עיסוקים באל. איי לצד חברו רנדי גרבר.

ג'ורג' ואמל קלוני בחתונה של מייגן והארי (Ian West - WPA Pool/Getty Images)

לדעת רבים, הבעיות בחיי נישואין גרמו לשניהם לא להגיע לחתונה של הנסיכה יוג'יני עם בחיר ליבה והם העדיפו לשמור מרחק מעיני המצלמות. למעשה, השניים לא תועדו ביחד 75 יום! (אבל מי סופר?) והם צולמו בפעם האחרונה ביחד ב-12 לאוגוסט. אמל אפילו לא הגיעה למסיבת הלווין, בה השתתף ג'ורג'. מקורות המקורבים לשניים טוענים כי הם כבר לא זוג וכי הם מנהלים יחסים מקבילים. האם הם יתגרשו? כנראה שלא. יש לשניהם יותר מדי מה להפסיד, לדעת אותם מקורות וכי ה"שואו חייב להימשך" משלל סיבות הקשורות למעמד, סטטוס ואפילו הון משותף.

ג'ורג' ואמל צילום Emma McIntyre/Getty Images for Turner

למרות המשבר, מקורות מדווחים כי השניים עדיין קשורים זה לזו ולא ימהרו להצהיר דבר המעיד על מצוקה או פרידה. מאחר ושניהם אנשים פרטיים מאוד בכל הנוגע לחיי האהבה שלהם, לא ברור מה הוביל לניכור המתמשך. המקורות טוענים כי אמל אינה מרוצה מאורח חייו הבלייני של קלוני. מאז לידת התאומים, אמל הנחילה משמעת בביתם ומבחינתה, עליו לציית לחוקי הבית החדשים, הקשורים לזמנים בהם הוא בא והולך. "היא לא רוצה שג'ורג' יבלה עם חבריו, יגיע מאוחר ויעיר את התאומים". להזכירכם, קלוני מעולם לא היה הטיפוס המשפחתי שחלם על ילדים וזוגיות ארוכה. הוא ראה את עצמו יותר כילד נצחי שאוהב להתפרפר ולחיות כאוות נפשו. נותר לחכות לכתבת השער הבאה, בה השניים יגידו ש"הכל מעולם לא היה טוב יותר".