דוגמנית עם תסמונת גנטית נדירה בהפקת אופנה

קאיטין סטיקלס שברה את מוסכמות היופי כאשר צולמה למגזין אופנה ונראתה מהפנטת במיוחד. הדוגמנית המבטיחה רוצה לשנות את סטנדרט היופי ונראה כי היא בכיוון הנכון

פעם בכמה זמן, תעשיית האופנה יוצאת מעצמה ומאפשרת לבחורה שאינה מיישרת קו עם סטנדרט היופי המקובל, להפוך לכוכבת רגעית. אז הכירו את הבחורה שעוררה באזז גדול בימים האחרונים, קאיטין סטיקלס, בת ה-29 שסובלת מתסמונת גנטית נדירה שעיוותה את פניה. למרות הלוק יוצא הדופן, סטיקלס לא נתנה ל"פגמים" להרוס את הדרך הסלולה שלה לעבר תהילת עולם.

מגזין "קוסמופוליטן" דיווח שהבחורה, המתגוררת בסיאטל, נולדה עם תסמונת  "Schmid-Fraccaro", המכונה "תסמונת עין חתול" שיוצר עיוותים במבנה הפנים והופך את העיניים דומות לאלו של חתול. תסמונת זו נחשבת לנדירה מאוד, לטענת  National Institute of Health ורק אחד מתוך 50-150 אלף איש נולד עם התסמונת הזו.

דוגמנית תסמונת עין חתול

אמנם סטיקלס לא נראית כמו הדוגמנית הטיפוסית אבל היא לא מוכנה לתת לעובדה זו להרוס לה את ההצלחה והמראה הייחודי שלה קיבל את הכבוד המגיע לו ובזכותו היא מילאה כמה עמודים בהפקת אופנה ייחודית במגזין V ומי שתיעד אותה היה צלם העל ניק נייט. לצד התמונות, סיפרה סטיקלס על הקשיים והאתגרים שעמדו בפניה ואיך זה להיות דוגמנית עם תסמונת דירה.

"הצילומים עם ניק בסטודיו היו משהו שלא יכולתי אפילו לחלום עליו", סיפרה בהתלהבות. "אם להיות כנה, לא באמת חלמתי להיות דוגמנית ותמיד הערצתי דוגמניות מרחוק וניסיתי לבטא את עצמי דרך אופנה. זה ה-חלום של כל דוגמנית, משהו שלא העזתי לחלום עליו בעצמי. הצלם והמגזין פתחו את העינים שלהם ואת הראש והעניקו לעולם סיכוי. אני עדיין מעכלת את מה שהם עשו עבורי".

תסמונת עין חתול

קאיטין בוורוד

קאיטין במגזין

קאיטין בהפקה

קאיטין בשחור