שלומית מלכה במצב קשה לאחר שנפלה מקורקינט חשמלי בת"א

הדוגמנית בת ה-23 החליקה ונחבלה במהלך נסיעה על קורקינט חשמלי בשדרות רוטשילד. היא פונתה לבית החולים איכילוב במצב קשה, כשהיא סובלת מחבלת ראש ומפציעות בגפיים

עדכון: לא נשקפת סכנה לחייה של שלומית מלכה. ד"ר עדי נמרוד, מנהל היחידה לטיפול נמרץ בבית החולים עדכן בתקשורת שהצוות עדיין עורך בירור בתקווה לשיפור במצבה כבר במהלך הימים הקרובים. מלכה עברה סריקת סי-טי בה נמצא כי היא לא סובלת מנזק מוחי. היא נכון להיום (שני) מלכה כבר התעוררה והתבדחה עם רופאיה. חל שיפור ניכר במצבה.

הדוגמנית שלומית מלכה, 23, נפצעה באורח קשה לאחר שנפלה ונחבלה במהלך נסיעה על קורקינט חשמלי בשדרות רוטשילד בתל אביב. צוות של מד"א שהגיע למקום העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים איכילוב כשהיא מורדמת ומונשמת.

בתקשורת פורסם שפרמדיקית מד"א, יערית אורן, שטיפלה בפצועה סיפרה "כשהגענו למקום ראינו בצד הכביש על השדרה צעירה כבת 23 שוכבת כשהיא בהכרה מעורפלת וסובלת מחבלת ראש ופציעות בגפיים, כשבסמוך אליה ראינו קורקינט חשמלי. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל טיפול תרופתי והרדמה ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים כשמצבה מוגדר קשה ולא יציב".

שלומית מלכה

בעבר פורסמו לא מעט אייטמים, בהם רואים את מלכה נוסעת להנאתה על קורקינט ברחבי ת"א, כך שמדובר במישהי עם ניסיון. לא ברור עדיין מה גרם לנפילתה של מלכה אך דווח שבמקום התאונה ברחוב רוטשילד פעלה מערכת השקייה כמדי בוקר. גולשת בשם קלאודיה לוין צילמה מספר תמונות מהאירוע ובהן רואים שבילי מים. לדבריה, פירות הפיקוס והמים הם שילוב קטלני ושאולי אנחנו מסתכלים כאן על תביעה עתידית נגד עיריית ת"א.

מלכה, אחת הדוגמניות המצליחות והמפורסמות בארץ, הפכה לשם מוכר בתעשיית האופנה והבידור לאחר שקטפה מספר קמפיינים בינלאומיים כגון "ארמני אקסצ'יינג", "אינטימיסימה" ו"מייבליין". היא הפכה לשם מוכר בכל בית לאחר שגם הנחתה בתוכנית הפופולארית "דה ווייס". בחודש מאי השנה היא נישאה לבחיר ליבה, השחקן יהודה לוי, לאחר שהשניים ניהלו זוגיות פוטוגנית במיוחד לעיני המצלמות.

 

צילום מסך קלאודיה

מי שבוחר לנסוע על קורקינט חייב להיות מודע לסיכונים ולהיערך בהתאם. בעבר פורסם סקר בתקשורת, שנערך במשרד לביטחון הפנים, שקובע כי כל אדם רביעי במדינת ישראל נפגע או מכיר מישהו שנפגע מתאונה שבה היו מעורבים אופניים חשמליים. לפי הסקר, הרוב המוחלט בציבור (כ־80%) סבורים כי הרכיבה על אופניים חשמליים מסוכנת במידה רבה מאופניים רגילים.

ב-2016 ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה תקנות חדשות בנושא השימוש בקורקינטים חשמליים. על פי התקנות החדשות, ניתן יהיה לרכב על קורקינט בעל הספק מרבי של 250 וואט ושמהירותו לא תעלה על 25 קמ"ש – בדומה לאופניים חשמליים. בנוסף, משקלו העצמי של הקורקינט לא יעלה על 30 קילו. הגיל המינימלי של הרוכב יהיה 16 שנים, חלה חובת חבישת קסדה ובלילה תחול חובת לבישת אפוד זוהר. על הקורקינט חייבת להימצא מדבקה שתציין את הגבלת גיל הרכיבה, מספרו הסידורי של הקורקינט, משקלו ומהירותו המרבית.