ג'ניפר לופז מציגה גוף הבנוי לתלפיות בגיל 49

הדיווה שרק משתבחת עם השנים הצטלמה לשער מגזין נחשב ומזכירה לנו שהגיל הוא רק מספר ואין גבול לחיטוב

אחת הנשים בתעשיית הבידור שלא מזדקנת מעולם היא ג'ניפר לופז. כבר מספר עשורים שהדיווה הנוצצת נראית כמו בתחילת דרכה ומציגה פנים וגוף מושלמים לתפארת. בימים האחרונים לופז, 49, מציגה גוף הבנוי לתלפיות מבעד לשמלת ולנטינו ירוקה וסקסית במיוחד והיממה את מעריציה ואת קוראי המגזין "InStyle". התצלום עם השמלה הזאת היא סוג של הומאז' לשמלה הירוקה ההיא של ורסצ'ה, אותה לבשה לפני 18 שנה בטקס פרסי הגראמי.

למרות שלופז, שמעטרת את שער המגזין לחודש דצמבר, נראית מיליון דולר, היא דווקא מצביעה על חסרונותיה בראיון. "אני מרגישה שאני אזדקק למשקפי קריאה בקרוב, גם קצת כואב לי הגב מדי פעם ויש לי הרגשה שאני מאבדת קצת מהשרירים שלי בכל פעם שאני רוקדת יותר מדי", אמרה לופז."במשך כל חיי דאגתי לעצמי ושמרתי על הרגלי תזונה נכונים – בלי קפאין, בלי אלכוהול ובעיקר המון שינה. טיפלתי בעצמי ועכשיו זה הזמן של התוצאות".

ג'ניפר לופז צילום אינסטה

לא ברור מה עוד לופז עושה כדי להיראות כל כך חטובה אבל ניתן להניח שסוד הקסם הוא באמת תזונה נכונה, תרגילי כושר וחיטוב ולא מעט עזרה מרופאים מומחים ואולי אפילו קצת בוטוקס פה ושם. למרות שאין כמעט אישה אחת בהוליווד שלא משקיעה מיליונים בחיצוניות, אצל לופז הכל נראה טבעי ואותנטי ואם יש משהו לקחת ממנה זה להקפיד על טיפוח העור ושמירת הגוף מגיל מוקדם כדי לקבל תוצאות טובות יותר.

ג'ניפר לופז אינסטגרם

כבר שנים שלופז מציגה מודל גוף בריא ובעל קימורים, היא לא מרעיבה את עצמה ומקפידה על הרבה שתיית מים ושגרת טיפוח עם החומרים הכי טובים ופעילים שיש בשוק. ניכר כי לופז משלבת בין עבודה עצמית על מצבה המנטלי וכיום היא גם בזוגיות בריאה וחזקה עם אלכס רודריגז, דבר שמוסיף לה נחת והיא מודה שעד אליו, היא עבדה קשה על המגרעות שלה וכיום היא בן אדם טוב יותר. בקרוב נראה את לופז בסרט חדש, Second Act והיא גם יוצאת עם ליין של מוצרי טיפוח. עכשיו לזה אנחנו באמת לא יכולים לחכות!

ג'ניפר לופז אינסטגרם