ג'ניפר אניסטון: "די עם השיימינג!"

השחקנית ("חברים") התייחסה לתופעת השיימינג על כל היבטיה וקראה לנשים לאהוב את עצמן בדיוק כפי שהן. כמו כן, חשפה הכוכבת למה אין לה חשבונות ברשתות חברתיות

השחקנית ג'ניפר אניסטון התייחסה בראיון ל"ווג" לתופעה העגומה של שיימינג גוף ולחטטנות הפולשנית של תקשורת, שבמשך שנים עוקבת אחרי משקלה ומפרסמת כל פעם מחדש שמועות על כך שהיא בהריון.  לדבריה, הבעיה נובעת מכך שאנחנו חיים בעידן בו אשה לא יכולה פשוט להיות היא מבלי לתת דין וחשבון למישהו.

לטענתה של אניסטון, הגיע זמן להפסיק לשתף פעולה עם "תרבות הגוף" האובססיבית של החברה המערבית, שמסקרת כל קילו של סלבריטאית כאילו שחיינו תלויים בכך. "הבעיה היא שהצהובונים ומדורי הרכילות מכניסים את גוף האדם למשבצת", אמרה אניסטון. "או שהם עושים למישהי שיימינג גוף סביב משקלה או שהם עושים שיימינג למי שאין לה ילדים. כך או כך, הכתבים עסוקים בשיימינג. למה אנחנו מלמדים נשים את כל זה? זה עושה לנו נזק".

אין זאת הפעם הראשונה שכוכבת "חברים" מתייחסת באופן נוקב לכל מה שקשור דימוי גוף. בעבר היא אף כתבה ב"הפינגטון פוסט" איך מאסה מכתבים וצלמי פפראצי שרודפים אחריה רק כדי לחקור האם היא נושאת ברחמה יורש או סתם אכלה יותר מדי פיצה. "לא יכולתי כבר לשמוע אם אני בהריון או לא", הוסיפה בראיון ל"ווג". "לאף אחד אין מושג מה מתחולל בחיינו ולמה זה קורה או לא קורה".

ג'ניפר אניסטון וג'סטין בשחור

 

אניסטון גם העבירה מסר לכל הנשים אי שם. "את מושלמת לא משנה מי את או היכן את – גם  אם את מסתובבת עם פטמות חשופות או שהבטן שלך קצת נפוחה או שאת פשוט לא במשקל שאת רוצה. למי אכפת?!".

לא תמצאו את אניסטון ברשתות החברתיות והסיבה לדבריה היא על מנת לשמור על שפיותה. "כשאני מסתכלת סביבי ורואה אנשים כל הזמן עם הניידים שלהן אני מרגישה שאנחנו מחמיצים כל כך הרבה דברים ושזה משהו שיצרנו. זה ממכר כמו ניקוטין. זה קשה מספיק להיות ילד, לגדול להיות מי שאתה ואז למצוא את עצמך ברשת עם כל הלחץ המיותר לראות אם אוהבים משהו שעשית או לא. אנחנו ממציאים את כל האתגרים האלה וזה פשוט מעיק".