אשלי גרהאם צועדת בהלבשה תחתונה

בעוד שהאומה האמריקאית ציינה אתמול את אסון התאומים, דוגמנית המידות הגדולות, אשלי גרהאם, כיכבה בתצוגת אופנה לוהטת במיוחד בשבוע האופנה בניו יורק

ה-11 לספטמבר נחקק כיום טרגי במיוחד בקרב האמריקאים אך בעוד שרבים העלו פוסטים, זיכרונות ותמונות מאסון התאומים, היו מי שהתנהלו רגיל לגמרי בניו יורק – כמו מארגני תצוגת האופנה ADDITION ELLE NYFW. העיסוק בבגדים, אסקפיזם ופאן הוא הלחם והחמאה של הקפיטליזם וכנראה ששום דבר לא ישבור את רוחה של תעשיית היופי והאופנה, המגלגלת מיליארדים מדי שנה – גם לא יום אבל בינלאומי.

בתצוגת האופנה, שהתקיימה במסגרת שבוע האופנה בניו יורק, צעדה דוגמנית המידות הגדולות המפורסמת בעולם, אשלי גרהאם, לצד עוד דוגמניות בשלל מידות. כהרגלה, היא גנבה את ההצגה ודיגמנה הלבשה תחתונה בצבע שחור ונראתה סקסית, נשית ושופעת. גרהאם היא אחת הנשים הנערצות על הפלנטה (בכל הנוגע לדימוי גוף חיובי) ולמרות שרבים מאסו בה, בשל כל המנטרות מהז'אנר "תאהבו את עצמכן כמו שאתן" וחושבים שהיא מעודדת השמנה לא בריאה, עדיין עוקבות אחריה אינספור מעריצות שרואות בה גורו ושגרירת הקימורים הבלתי מעורערת.

מה שבטוח, גרהאם מפגינה בטחון עצמי ואמונה במי שהיא ואפשר בהחלט להעריך אותה על כך. היא אחת הבודדות ששברו את תקרת הזכוכית של נשים מלאות וכיף לפרגן למישהי שלא מיישרת קו עם אידיאל היופי הסטנדרטי. אז מה מחכה לנו באופנת הסתיו? מעט מאוד בד, אם זה תלוי בגרהאם.

אשלי גרהאם בתצוגה

אשלי גרהאם בהלבשה תחתונה

אשלי גרהאם בשחור

ashleysuit_575