אנג'לינה ג'ולי מצאה אהבה חדשה?

דיווחים מעבר לים חושפים שהכוכבת ההוליוודית נמצאת בזוגיות חדשה עם איש עסקים בריטי ושבקרוב הוא יכיר את ששת הילדים ושיש אפילו דיבור על חתונה. "בראד פיט בהלם", טוענים מקורביו. עד שאין לאיש המסתורי שם ותמונה אנחנו לא מאמינים

אנג'י ובראד

בזמן שבראד פיט עדיין מתאושש מהפרידה המתוקשרת מאנג'לינה ג'ולי, דיווחים מעבר לים חושפים שהכוכבת עברה הלאה. מה זה הלאה? אם להאמין לאתרים בחו"ל, כגון "In Touch", אז היא כבר חובקת בן זוג חדש, איש עסקים מיליארדר ופילנטרופ בריטי בן 41, אותו הכירה שנה שעברה בבריטניה, כשעוד הייתה נשואה לפיט.

אותם פרסומים מוסיפים שזה ממש עניין של זמן עד שהאישה היפה בתבל תתאחד עם אהובה החדש מתחת לחופה. זה הזוי אבל שמענו על דברים מוזרים יותר.

העובדה שג'ולי ופיט עדיין נמצאים בהליך משפטי לקביעת משמורת על ששת הילדים ככל הנראה לא הפריעה לה לפתח רגשות לגבר חדש והחבר הדמיוני הזה (כשנראה תמונה ונדע מה השם של הגברבר הזה אז אולי זה ירגיש פחות כמו פייק ניוז), כביכול מדבר עם אנג'י עם מיסוד היחסים. לפי המקורות, רק המחשבה על זה הכניסה את פיט לסחרחורת. אכן, לא נעים להיות מופתע פעם שנייה, לאחר שרצונה להתגרש גם הכה אותו בתדהמה.

אם ג'ולי תינשא לאיש המסתורי הזה אז אנחנו עשויים לשמוע על חתונה מספר 4, מאחר והשחקנית הייתה נשואה בעברה לג'וני לי מילר, בילי בוב ת'ורנטון ובראד פיט, כמובן. לא ברור למה שג'ולי תרצה למהר שוב מתחת לחופה, אלא אם היא מנסה להתחרות במספר הפעמים שאליזבת טיילור התחתנה והתגרשה, אבל בהוליווד הכל יכול לקרות וכנראה שהיא אדם אופטימי. מאוד אופטימי.

אנג'י ובראד

אולי יעניין אתכם לקרוא גם:

אנג'לינה ג'ולי בראיון ראשון לאחר הפרידה

האקס של אנג'לינה ג'ולי: "היא נשמעת בסדר"

"אנג'לינה התאהבה בגבר הזה עוד לפני הפרידה מפיט", סיפר מקור. "יש לו נשמה אדיבה והומניטרית. יש לו גם אמביציות פוליטיות, כמו שהיא אוהבת. אם דברים יסתדרו, הוא עשוי להוביל אותה מחוץ להוליווד לתוך תחום חדש". הממ.. לא ברור לאן זה יוביל אבל עולם הסרטים יסתדר בלעדיה. לא נעים לומר אבל היא הפכה לשחקנית די גרועה בשנים האחרונות (חוץ מ"נערה בהפרעה" לא זוכרת מפגן משחק מרשים מצדה) והיא מביימת עוד יותר גרוע. פעילות צדקה והעלאת מודעות לנושאים חברתיים מתאים לה מאוד. בזה היא אלופה.

אנג'י ובראד

לפי מקורביו של פיט, השחקן הביע את חוסר שביעות רצונו מכך שהאקסית המפורסמת שלו המשיכה הלאה בכזו קלות ושגבר חדש יהפוך לדמות מרכזית עבור ששת הילדים. אבל אל תרחמו על פיט. הוא לא יושב בבית כל היום ומאזין לשירים עצובים או בוהה בשידור חוזר של הסרט "מיסטר ומיסס סמית'", שם הכירו. הוא גם לא מזיל דמעה על פסלי השעווה של שניהם במאדאם טוסו. כלומר, אני מקווה שהוא לא.

לפי הפרסומים, פיט יצא לדייטים עם מספר נשים אבל הוא הקפיד לשמור על פרופיל נמוך ושום תמונה או ידיעה על כך לא נחשפו. כמו כן, כתבו שהאקסיות שלו, כגון ג'ולייט לואיס, גווינת' פאלטרו, קייט הדסון וכריסטינה אפלגייט עמדו בתור כדי לפגוש אותו, אך הוא סירב. מה נגיד, גם אם הבשורות הללו לא נכונות, יגיע היום ושניהם ימצאו אהבות חדשות וימשיכו הלאה עם חייהם. כדאי להתרגל לחיים של אחרי בראנג'לינה. גם אם הם יהיו פחות נוצצים. בכל זאת, כזה זוג לעולם לא יהיה.